Gå til innhold

Flere med termin i oktober...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... på terminklubbene. Det kan jo ikke bety annet enn at vi har kommet langt!! Helt sprøtt å tenke på;)

Foran seg har de ukevis med kvalme, engstelse, tolking og overtolking. Må jo si at det er deilig å være forbi det "verste" sånn sett. Kvalme og hodepine er det jo enda, men det er utrolig hva man blir vant til også...

Hvor langt har dere kommet og hvilke symptomer har dere nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er godt å ha kommet seg til 2. trimester. Etter å ha mistet to ganger i uke 9 er det godt å kunne slappe mer av nå. Jeg er 14 uker nå.

Jeg har vært kjempeheldig og ikke dårlig de 12 første ukene. Bare veldig trøtt og andpusten. MEN i uke 12 begynte jeg å merke det. Da kom kvalmen og oppkasten og er enda trøttere enn før..

Jeg er tydligvis ikke helt som alle andre... Savner formen fra 1. trimester... Men får håpe det går seg til..

Skrevet

Er 13+5 idag. Sliter enda med kvalme, metallsmak i munnen og lite energi. Har hatt noen dager med hodepine nå i det siste, men den er fullt overkommelig! Trøster meg med angelsound`en når jeg blir lei av å være kvalm. Fint å få en påminnelse om hvorfor man holder ut, og hva som venter i enden av sv.skapet.

Skrevet

Hehe, leste og tolka feil her, trodde dere hadde termin i oktober! Da hadde det vært litt tidlig å være her på 2.trimester :-) Men, etter å ha lest en gang til så skjønner jeg :-D Ja, det er helt merkelig at det går så fort, er selv 21+3 i dag, helt herlig! Lykke til alle sammen, måtte ventetiden gå like fort som den har gjort hittil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...