Gå til innhold

Dere som har små barn og er gravide...

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med formen? Er det slitsomt?

Jeg er 14+2 og har en på halvannet år.

Han er så snill og rolig at han sliter meg absolutt ikke ut:)

Men han klatrer på meg hele tiden, oppå magen og overalt. Føler det blir ubehagelig når han klatrer på magen, føler meg småkvalm med en gang.. Og så lurer jeg jo på hvordan den behandlinga påvirker babyen i magen??

Fortsetter under...

Sliten; ja! Formen; ikke så god... (akkurat som forventet) :)

Er 34 uker på vei og har en 2åring og ei på 5år.

2åringen her skjønner heller ikke helt greia med at han skal ta litt hensyn til magen, så det hender at den får seg en trøkk. Men sålangt er det full rulle med liv inni der, og nå som den er såpass stor er den litt vanskeligere å hoppe på (jeg ligger ikke lenger på gulvet og leker heller)...:)

Jeg er 27 uker gravid, og har en liten gutt på 2,5 år. Han er rimelig rolig, men jer er mer sliten enn ellers, ja. Og magen får seg noen trøkk innimellom, men den tåler MYE! Men selvfølgelig, man passer jo litt på.

jeg er 19 uker på vei og har barn på 5,5 år, 3,5 år og 2,5 år + at vi henta en liten valp for to dager siden så ja det kan blir ganske slitsomt..men det går, jeg elsker jo å ha mye å gjøre. alt var vel verre når jeg hadde kvalmeperioden min, hvor jeg ikke klarte noe som helst og bare lå på sofaen så jeg klager ikke nå for å si det sånn.:)

Den i magen tåler vanvittig mye!

Hehe, jeg har en på 3 år og er i uke 38 nå. Han har så godt som hoppet på magen min, sparket borti den (IKKE med vilje altså) dunka litt hardt, nærmest brukt meg som klatrestativ osv, og lillemann i magen har det utmerket.

Hadde vært mer slitsomt hvis jeg var høygravid for ett år siden, da krevde han mye mer. Nå kan han lettere gjøre seg forstått, og forstår bedre når vi snakker til han.

Formen er superduper og energien på topp, kan ikke klage nei :)

Har 4 barn på 12, 10, 5 og akuratt fylt 2 år. Minstemann er veeeldig mammadalt og henger på meg hele tiden, natt og dag, er ganske aktiv, men veldig snill og grei og føler ikke han sliter meg ut nei, heller tvert imot.

Har akuratt 3 uker igjen til termin. Gått ut i permisjon fra jobben i dag, men studerer 75% i tillegg, og har tenkt å gjøre det til den dagen jeg føder og være tilbake uka etter fødselen -så lenge jeg og barnet er friskt og alt er vell selvfølgelig.

Du kan ta det helt med ro. Den behandlinga har ingenting å si for babyen i magen, den ligger veldig godt beskyttet :) Men du må jo ta hensyn til deg selv da. Ikke gøy å være kvalm og ha det ubehagelig.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...