kinaputten Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 mini har vært forkjølet i 9 dager nå. Har ikke hatt feber. Nå hoster han litt, mest tidlig på morgenen men også noen ganger om dagen. Kan jeg dra på hans første baby svømme kurs idag? Ps, han gleder seg jo sånn
Puddingmama Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Uten feber tror jeg det er helt greit.
Sjusak Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Det går sikkert veldig bra, men he he, gleder han seg? vet han hva det er? Eller er det mor som gleder seg? :)
kinaputten Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2011 hehe, han er bare 3 mnd og 1 uke så han vet nok ikke hva det er Jeg gleder meg kjempemye og håper han vil like det, han er en badenymfe hvertfall som protesterer høylytt når badinga er over
*LillaMeg* Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Jeg ville dratt. Min lille er og forkjølet, ingen feber og fin allmenntilstand, så vi skal og på babysvømming idag. Nesten så jeg lurer på hvor du bor, iogmed at det starter nytt kurs her og idag..
kinaputten Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2011 bor nok litt for langt unna deg, spania men nå er bagen pakket og vi er klar for svømming kl 17.30, regner med at han blir veldig trett etterpå, så jeg blir å kle på han pysjen, mate han der også er det forhåpentligvis rett i senga Lykke til på svømming med din idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå