Gå til innhold

babysvømming!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har meldt oss på babysvømming nå den 9 februar på ett kurs som varer i 8 eller 9 uker. Det koster 1700 kroner, og timene er ca 30 minutter i bassenget.

Han er 2 mnd og 1 uke når han skal starte, og er med i gruppa 2-4 mnd.

Synes dere dette er tidlig? Og har dere vært på babysvømming før? Litt spent på å høre hvordan det var, gode og dårlige opplevelser, og om prisen dere betalte. Og alder på barnet. Har hørt med mange at han er "for liten", og er derfor veldig spent...

Vi gleder oss kjempe mye vertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Me har vært 2 ganger på babysvømming no, og det er kjempe kjekt :)

Babyen min er 4 mnd. På kurset me er, er det fra 2-6 mnd. Ser det er mange babyer på 2 mnd, og de koser seg. Så eg syns ikkje det blir for tidlig når dei er 2 mnd.

Kurset vårt koster 1400 kr, og er for eit halv år. Kvar time er ca 15-20 minutter, også kan du være uti med småen litt lengre om du vil det, og om dei orker det.

Skrevet

Vi er og på babysvømming. Betaler 1000kr for 5ganger. Man har garderobe og basseng i en time, så somler du får du mindre bassengtid.. :P

Syns ikke 2mnd er for tidlig, han kommer sikkert til å kose seg i det varme vannet. :) Vi begynte litt sent på lange ventelister, så min var 5mnd.. Syns det er artig, eneste dumme her er at vi lærer så lite syns jeg.. Er mest for eldre barn, for er ikke så mange babyer på det kurset vi tar og de er så forskjellige i utviklingen. :s Men lillemann plasker, dukker under, og hopper uti, så er stas da. :)

Skrevet

Hei

Vi betaler 1200 for 8 ganger. Er på vårt tredje kurs nå og storkoser oss. Jeg angrer på at vi ikke startet tidligere. På første kurs var han 5-6 måneder. Men så ganske mange mindre babyer på kurset. Og vår instruktør er i allefall god på å tilpasse etter barna.

Kos dere og se hvordan mini trives.

Skrevet

Heisann :)

Vi har vært på babysvømming to ganger med lillegutt på snart 6 mnd.

Betaler 1400 kr. (inkl. forsikring) for 14 ganger/uker.

Jeg synes ikke det høres tidlig ut med 2 mnd., skulle bare ønske vi begynte så tidlig :)

De fleste babyene på vår 2-7 mnd.-gruppe er fra 6 uker til 2,5 mnd, så jeg synes vi er sent ute med vår. De andre babyene der som er like gamle som vår gikk i høst også, så vår lillegutt er den eneste (tror jeg) som ikke begynte når han var 2-3 mnd.

Babysvømming er kjempekjekt, gleder meg alltid til hver onsdag :)

Vi har med pysj og gir han grøt der, for han blir så trøtt og sovner tungt i bilen. Hele garderobesituasjonen er litt stress, veeldig trangt i garderoben, men det går fint. Der er det vel egentlig en fordel at lillegutt er så stor, han er roligere og mer tolmodig enn de små babyene. Ligger på stellematten og studerer tærne sine mens jeg dusjer :)

Lykke til, spør om du lurer på noe! :)

Skrevet

Vi startet babysvømmømming da gutten var så vidt over 7 uker. Det har gått helt greit, han er mistemann i gruppa og føsrte gang var han den minst redde :) Tror det bare er lurt å starte tidlig jeg, da "husker" de hvordan det var i magen og slapper bedre av enn om det blir noenytt og skremmende.

Husker ikke nøyaktig hvor mange ganger og hvor dyrt, det var mer enn 20 uker og over 2000 kr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...