Gå til innhold

Toyota Verso - erfaringer? :)

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi har to små barn, og skal nå kjøpe oss ny bil. Vurderer Toyota Verso fordi den er i en ok prisklasse, og Toyota er jo kjent for å være driftssikkert etc.

Noen som har erfaringer med denne bilen?

Vi har som sagt to små barn, og må ha plass til to bakovervendte barneseter (1 sk 9-18 kg, og 1 stk 0-13 kg). Vi har prøvekjørt og testet med våre barneseter i, noe som virker greit. Men jeg er litt usikker på bagasjeromsplassen.

Ønsker tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142879798-toyota-verso-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har den. Har tre barn, men alle sitter forovervendt, så det med bakover kan jeg ikke svare på. Vet det var ei her inne som nevnte at de festene som står i gulvet ikke må stå over dekselet til de oppbevaringsrommene som er i gulvet , for da var det kanskje ikke helt trafikksikkert lenger. Men vet ikke om de festene blir stående oppå de. Jeg har alltid hatt Toyota (sverger til Toyota;)) så jeg er veldig fornøyd, men kommer kanskje an på hva man har å sammenligne med. Bagasjerommet er mindre enn Avensis sitt bagasjerom mener jeg. Men bilen er breiere i baksetene sånn at for oss som måtte ha tre barnestoler i midtrekka, passet den bra. Er fornøyd med bilen vi, men kommer jo an på hva behovet er sikkert:)

Vi har Toyota Verso 2010, 7 seter og er veldig fornøyd. Bagasjerommet er stort og vi får vogna inn i lengderetningen, så har mye plass ved siden av til annen bagasje. Vi har nå et besafe izi combo x3 stående bak passasjersetet og skal snart inn med et maxi cosi cabriofix med base bak førersetet, begge bakovervente og det er ikke noe problem.

Bagasjerommet er nok fullt så dypt som på avensis men det er høyere.

Vi har ikke angret på den bilen.

09.43:

Det høres bra ut :) Er samme be safe setet vi har, og et maxi cosi pebble med base (er vel samme str som cabriofix), så det høres bra ut :)

Jeg likte bilen veldig godt når jeg prøvekjørte den, jeg er ganske lita, men følte jeg fikk så god oversikt når jeg kjørte den :) Mannen er litt mer skeptisk, han synes Toyota er kjedelig... Men nå er det jeg som skal kjøpe bil (han har bil), så tror nok det blir den :) For meg er det viktigst at den er praktisk, ikke om den er kjedelig å se på!

HI

Vi har Toyota Verso og er kjempe fornøyd, hatt den i litt over ett år nå. Har pr. i dag 1 bakovervendt bilstol, men har prøvd den med to og det gikk helt fint.. Vi syns det er overraskende bra bagasjeromsplass. Var på 1,5 ukes hytteferie i sommer med den. Vi fikk plass til alt i bagasjerommet og da hadde vi med både vogn og reiseseng i tillegg til en god del bagasje, trengte ikke skiboks eller å ha noe inni bilen.

Vi har alltid hatt Toyota og har heller aldri hatt noen problemer med bilen, så jeg vil anbefale den.

Takk for svar :) virker jo som dere er fornøyde, så dette lover bra :) har veldig lyst på den bilen!

Kan jeg få spørre: Hva slags vogner har dere? Vi har en emmaljunga egde duo, altså en ganske stor vogn... Derfor jeg er litt usikker, men er jo bare en kort periode til vi kommer til å buke den, før vi går over til en mindre og mer hendig sportsvogn etterhvert :)

Annonse

Vi har den bilen, og er veldig fornøyde. Driftssikker, ok plass, god å kjøre. Da jeg hadde bilen på service her forleden sa mekanikeren at han alltid anbefalte Toyota til dem som lurte på hva slags merke de skulle kjøpe. Vi har to små barn, snart tre :-) Går fint med to bakovervendte seter, men spent på to bakover og en forovervendt. Kan nok bli trangt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...