Gå til innhold

hva skal dere gi kjæresten på Valentines day?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg ha kjøpt et skilt/ramme som LOVE og i O' en e d en ramme der eg tenkte å finne et bilde av jentene våre.. Men om han får d på valentine, eller på bursdagen, vet eg ikkje.. Eg bare måtte ha den rammen.

Annonse

Signerer BlåBlå, Valentines er no' ordentlig tull. Hvis man ikke viser livsledsageren sin kjærlighet ellers i året, så kan man jammen la være akkurat denne såkalte kjærlighetsdagen også. Det er kjærtegnene i hverdagen som er viktig, ikke en dag du "skal og må" være kjærlig.

Vi skal på kino og ut og spise. Prøver å tenke ut en liten ting å kjøpe til ham, men vanskelig. Men han forventer ingenting. I følge ham er det menn som skal overraske kona/kjæresten. Han er amerikansk, så mulig det er sånn tradisjonen er der. Syns uansett det er flott å feire Valentine. Fint å ha en dag å glede seg til som man gjør noe ekstra hyggelig sammen=) Skjønner meg absolutt ikke på de som er i mot Valentine.

Vi var i en bokhandel sammen her om dagen, og ble stående og se på alle disse nusselige bamsene, og hjertene og kortene og disse små bøkene,vi flirte litt - og ble enige om at vi hadde blitt "for gamle" til slikt ;-)

Så vi bestemte oss for å lage en god biffmiddag med rødvin etter at snuppa har lagt seg på mandag. Jeg heier på å være romantisk i hverdagen, og synes forsåvidt at Valentine ikke er så himla dumt - men vi fant ut at vi kunne spare oss for disse nusselige bamsene og kortene ;-)

Gir oss ingen glede å kjøpe noe fjas til hverandre bare fordi det er Valentine. Men det gir oss mye å sette av en kveld bare til hverandre, spise god mat bare vi to - og drikke rødvin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...