Huldretussi Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Prøver meg her, jordmødrene svarer ikke... Jeg var i USA med jobben, og har tydeligvis spist noe magen ikke helt likte. Hadde diaré (unnskyld), og hadde litt stikninger og småvondt i magen (ikke livmor-området, men rundt om resten av magen) en kveld, ikke vondt, men ubehagelig. Nå, hjemme igjen, er det en del ting som er litt vondt/ubehagelig. Kan jo også ha med den ikke akkurat sunne maten i USA (fett og sukker virker som er hovedingrediensene i ethvert måltid) Kan dette skade fosteret? Noen som har opplevd noe lignende? Har vært forsiktig med salat og de samme tingene man alltid skal være forsiktig med. Er nå 19 uker, og fikk se et friskt og velskapt foster på UL for ei uke siden.
Sarah70-har 2 gull Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Jeg har det samme etter ferietur til utlandet, og spurte legen på kontroll i forrige uke. Hun sa at det gjør ingenting, men sørg for å drikke mye. Det er heller ingen medisin man kan/skal ta, da bakteriene må ut. Babyen tar uansett ikke skade.
Huldretussi Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2011 Takk! Man blir jo bekymret av alt mulig, men ekstra skummelt når ting er ubehagelige i magen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå