Make№4 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #51 Skrevet 2. mars 2011 Da kom TR en dag på overtid og i følge med den har jeg kastet alle mine pp`er overbord;-) Har fryktelige menssmerter, men ikke hatt noe pms,så er nok pergoen som spiller inn her. Er ikke trist,hadde det egentlig på følelsen at det ikke hadde klaffet denne mnd.. Går inn i en pergofri mnd og skal faktisk bare slappe av og ta ting som de kommer... Blir nok å teste etter EL, men blir ikke noe hompahomp res denne mnd... Lykke til dere andre!! :-)
tiemie Skrevet 3. mars 2011 #52 Skrevet 3. mars 2011 Så kjedelig t TR dukket opp Make№4... Får håpe spiren sitter snart! Her har jeg begynt å ta EL tester, er spent på når EL kommer. Ble rundlurt av digitale EL tester i 2010, så nå prøver jeg vanlige, men må si at jeg ikke er så innmari glad i å tolke streker... Er på dag 10 nå, og syns streken i går var fryktelig sterk til å være så tidlig....
lykkeliten1 Skrevet 3. mars 2011 #53 Skrevet 3. mars 2011 Har tatt dobbel kur denne pp. Har 3 stk enkle bak meg. TR har kommet. Har overhodet ingen tro på pergo lenger. Er egentlig meningen at jeg skal ta en dobbel kur til, men vi får se hva jeg gidder når den tid kommer...
SallySue Skrevet 4. mars 2011 #54 Skrevet 4. mars 2011 Hvordan gikk det Lotte_71? Var det hell eller er TR kommet? Lykkeliten1: huff, skjønner at du er oppgitt, men du må ikke miste håpet. Kanskje hjelper det å gjøre noe helt annet enn å tenke på babylaging ei stund? Lettere sagt enn gjort I natt fikk ei god venninne av meg en liten prins. Er det rart å være litt "misunnelig"? Jeg er selvfølgelig kjempeglad og stolt av henne, men likevel... Jeg tester og tester men EL testene er blanke denne mnd når jeg ikke går på Pergo... Skal ta Pergo neste periode, men må jeg da vente til TR kommer først?
lykkeliten1 Skrevet 4. mars 2011 #55 Skrevet 4. mars 2011 Å tenke på noe annet er lettere sagt enn gjort ja, når det er liksom det eneste man ønsker seg. Jeg gjør veldig mye annet, Er aktiv og har mange hobbyer, men tankene er der likevel...Men men, er ikke så negativ som det hørtes ut i forrige innlegg altså. Men du, SallySue, du skal vel begynne på pergokuren på dag 5 i syklusen din? Altså på 5. blødningsdag. Er ikke så uvanlig å bli aldri så lite grann misunnelig. Man er liksom litt glad på andres vegne, men kjenner det stikker langt inne i sjela også. Slik er det med meg ihvertfall.....
mayflower Skrevet 4. mars 2011 #56 Skrevet 4. mars 2011 Første runde med pergo funket ikke. Fikk TR i dag. Har spottet siden søndag så kom ikke som noen overraskelse akkurat. Satser på at det er pausemåneden som funker for oss.
SallySue Skrevet 4. mars 2011 #57 Skrevet 4. mars 2011 Ja, jeg mente ikke at du ikke gjorde noe annet altså Ser selv at det hørtes litt frekt ut....hehe Ja, jeg skal jo det, men før jeg begynte på Pergo gikk jeg 80 dagers syklus og det kjenner jeg kan bli litt slitsomt nå... Men jeg får vel bare ta tida til hjelp og faktisk håpe på at TR kommer i neste uke. Tar EL tester hver dag men alle er like hvite så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro... Men uansett, opp i all denne klaginga, GOD HELG jenter/damer !
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #58 Skrevet 4. mars 2011 Hei Pergo-jenter ;-) Kjente dere mye til eggløsningen nå når dere har gått på Pergotime? Vanligvis når jeg har EL så kjenner jeg det veldig godt. Det er så vondt noen ganger at jeg må stoppe opp og "puste meg igjennom" smertene (og jeg er ganske tøff når det kommer til smerter ellers). Men nå er jeg på første kuren og fikk positiv EL-test på tirsdag (dag 20 av syklusen) ettermiddag og onsdag morgen. Jeg kjente litt stikninger de to dagene, men etter det har det vært veldig stille. Det var ikke vondt som det pleier. Hvordan opplevde dere el-smerter i forhold til vanlig? Jeg har litt el-lignende slim fortsatt, så er litt usikker, men tempen min er jo over coverline, så tror nok at jeg har hatt EL...
Kanskje snart <3 86 Skrevet 5. mars 2011 #59 Skrevet 5. mars 2011 Hei alle ) Mamma i 2011?... Jeg kjente eggløsningen veldig godt med min første pergokur forrige pp. Mye stikninger og oppblåst i magen på en måte. Nå er jeg i pausemnd med Pergo og har vært gjennom røntgen av livmor og eggledere (HSG-røntgen). Så da skal jeg visst være ekstra fruktbar denne måneden ettersom jeg har fått "spylt igjennom systemet" Men... Samboeren er vekkreist på jobb hele denne pp desverre, men satser på å få besøkt han i løpet av de nærmeste dagene;). CD 11 i dag. Pleier ikke å ha EL før ca CD 15-18. Tvitvi:) Og lykke til alle dere som venter og håper på Pergospire )
Make№4 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #60 Skrevet 6. mars 2011 Hei mamma i 2011! Jeg gikk på pergo forrige pp og er nå i pausemnd, venter EL rundt neste helg igjen. Jeg har alltid hatt mye vondt og kjent EL veldig godt,men forrige mnd så merket jeg nesten ikke til den i det hele tatt. Syntes det var merkelig da de fleste sier de får kraftigere EL smerter. Merket jo litt og fikk positiv EL test som alltid,men smertene var utrolig mye mindre og EL slim var det lite av. TR kom en dag senere enn normalt så alt gikk nok slik det skulle,selv om det ikke ble noen spire denne gangen. Jeg går ikke til kontroll hos gyn da jeg har EL og regelmessig syklus,pluss tre barn fra før. Fikk pergo som drahjelp.
White*Angel Skrevet 7. mars 2011 #61 Skrevet 7. mars 2011 Lykke til jenter! Kjenner til den spenninga! 1 pergokur tok jeg i september( fikk EL) Men Tr kom. I pausemnd oktober fikk jeg ikke EL. Men så i november fikk jeg en dobbel pergokur og jeg kunne ikke tro mine egne øyne da testen viste to streker i slutten av mnd!! Trodde virkelig ikke på novembermnd. Våkna med at jeg var så tissatrengt kl 8, noe som aldri skjer, tok bare en test for morroskyld :-D Jeg var jo hos gyn 1 uke i forveien før jeg testa. Skrev på søknadspapirer til prøverør som han skulle sende. Men jaggu var jeg jo gravid da vi satt å skrev på papirene! Dette er skikkelig lykke etter 3 års slit! Har pcos. Men med litt hjelp klaffa det=) Er nå 18+5 i dag og om en uke skal vi på ultralyd. Ønsker dere all hell og lykke vidrere mine damer! Sender dere masse babystøv!!! Klem!=)
Suksessterta *gravid* Skrevet 7. mars 2011 #62 Skrevet 7. mars 2011 Gratulerer White Angel! Ble ingen suksess med pergo for oss forrige pp. Har naa pausemaaned saa faar vi se. Vi er klarert for IVF og kan forsaavidt begynne paa det med en gang, men pga mye som skal skje i mnd fremover har vi bestemt oss for aa vente til juni. Har i grunn et orlite haap om at det kanskje kan klaffe av seg selv foer det, man vet jo aldri...
Kanskje snart <3 86 Skrevet 7. mars 2011 #63 Skrevet 7. mars 2011 Hei jenter Nå sitter jeg her med en "nesten. positiv" el test og håper at jeg får treffe sambo i morgen og får muligens en natt med han ;P Satser på at det kanskje er en bitteliten mulighet for at det kan klaffe i pergofrimåned på CD 14 i morgen, altså noen dager før EL. Tvitvi
vitoplussdeg Skrevet 14. mars 2011 #64 Skrevet 14. mars 2011 Vil gjerne joine dere her inne. Skal ta min siste pergopille i dag på første kur. Er spent på om jeg får eggløsning. Har aldri hatt stabil syklus, men etter å ha gått ned i vekt, har jeg i alle fall hatt mensen to ganger i år. Håper pergo kan gi meg eggløsning eg et ekstra puff. Jeg er 34 år og har ingen barn fra før. Jeg fikk resept på tre enkle kurer av fastlegen min (Hadde med en utgått og ubrukt resept på pergo fra gynekologen fra 2009.) . Da jeg spurte om jeg kunne komme tilbake og ta blodprøve for å sjekke om jeg har hatt egløsning, fikk jeg til svar at dette var ikke vanlig. "Du får ta eggløsningstester selv", sa legen. Tror nok jeg får kontakte gynekologen min for dette synes jeg var litt rart. Jeg temper også. Flere som har fått høyere temperatur mens dere tar pergo? Tempen min har økt med 0.4 grader disse dagene jeg har tatt pergo.
Suksessterta *gravid* Skrevet 15. mars 2011 #65 Skrevet 15. mars 2011 Lykke til vitoplussdeg! Har aldri tatt blodproeve for aa bekrefte EL jeg heller, men har i grunn ingenting som tilsier at jeg ikke har det. Er ganske uregelmessig bare og fikk vel pergo mest for aa gi en ekstra push til systemet.. Snakker om uregelmessig. Jeg tror faktisk jeg har EL i dag, paa CD 12. Saa tidlig har jeg aldri hatt det foer! Saa naa er det lat fra CD 12 til 24 her.. Takk gud for CB monitoren sier jeg bare! Er i pausemaaned paa pergo naa, vet ikke om det er vanlig aa ha tidligere EL da jeg? Noen med erfaring?
Gjest Skrevet 15. mars 2011 #66 Skrevet 15. mars 2011 Må bare inn her og skryte litt av Pergo!!! Etter nesten tre år med prøving (uten andre hjelpemidler enn EL-tester og temping) tok jeg EN ENKEL kur og vips så var jeg gravid :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå