sillyfilly og Olivia Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Ettåring med luftsmerter. Og hun er så trøtt så trøtt. Men pga vondt i magen får hun ikke sove. Og dermed ikke jeg heller. Begynte plutselig etter omgangs syka for 3 dager siden. Sikkert en del av omgangs syka, selv om hun ikke kaster opp eller har diare lengre. Hun får amme-te og elsker det og kamille te, men det ser ikke ut som det hjelper. Og vi er tomme for Paracet. Ja faktisk, for hun har hatt så mye feber i det siste. Høy feber. Bare virus i følge legevakten. Slitsomt..
Hanna30 Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Prøv ren fennikelte istedet for ammete! Det er vel fennikel i ammeteen, men ikke så mye. Verd et forsøk iallefall..
Puddingmama Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Har du prøvd å massere magen hennes lett? Stryk i sirkelbevegelser. Du kan også ta beina hennes og trykke de lett oppover. Pump på en måte ett og ett bein opp mot magen. Det pleier å få ut lufta på våre barn:)
sillyfilly og Olivia Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2011 Jeg gjorde det da hun var bitteliten baby, men jeg tror ikke hun har tålmodighet til å ligge stille Hun får ut masse luft selv, promper massse, men det er tydeligvis konstant luftdannelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå