neba Skrevet 7. februar 2011 #1 Skrevet 7. februar 2011 Jeg ønsker et navn som passer sammen med Vilde. Kan gjerne begynne på V eller slutte på E
Cornelianelia Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Vegard eller Vebjørn synes jeg er de opplagte valg dersom dere vil ha samme forbokstav.
Gjest Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Jentenavn på V: Vilde og Vilja Vilde og Vera Vilde og Viola Vilde og Vibeke Vilde og Vanja Andre navn jeg synes er fine sammen med Vilde: e-ending: Vilde og Elise Vilde og Eline Vilde og Marie Vilde og Celine Vilde og Karine Vilde og Sofie Vilde og Silje Vilde og Johanne a-ending: Vilde og Linnea Vilde og Lotta Vilde og Tina Vilde og Emilia Noen av disse du likte?
namedrop85 Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Navn som slutter på E: Eline, Natalie, Tine,
trebarnsmamma84 Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Kjenner søskenpar som heiter Vilde,Ane,Dorte og Sondre Vilde,Idar og Silje Ane Dorte Silje Vårin Viictoria Veronica Natalie Live Vemund Vegard Viljar Sondre Aleksander Håvard Joakim
Maxilla Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 Jeg liker veldig godt: Vilde og Selma Vilde og Elisa
Gjest Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 Vilde og Stine Vilde og Åste Vilde og Dorte Vilde og Ragne Vilde og Vigdis
Blomstersara Skrevet 7. februar 2011 #8 Skrevet 7. februar 2011 Kjenner et søskepar som heter Vilde og Amalie. Hva med Otilie, Vendel, Elise eller Venil?
LilleBitteliten Skrevet 7. februar 2011 #9 Skrevet 7. februar 2011 Vilde og Vilma Vilde og Vera Vilde og Vilhelmine Vilde og Victoria Vilde og Amalie Vilde og Elise Vilde og Eline Vilde og Fride Vilde og Julie Vilde og Josefine Vilde og Pernille Vilde og Marie Vilde og Lovise / Louise Vilde og Mathilde Vilde og Nikoline Vilde og Natalie Vilde og Oline Vilde og Pauline Vilde og Sanne Vilde og Ulrikke Er alle fine. :-)
sommertiara Skrevet 7. februar 2011 #10 Skrevet 7. februar 2011 Vilde og Live Vilde og Evine Vilde og Lotte Vilde og Adine Vilde og Othilie Vilde og Vilma Vilde og Vårin personlig er jeg ikke noe fan av søskennavn med samme forbokstav, men Vilma og Vårin er jo så vakre navn at jeg kunne ikke la vær å skrive dem opp.
neba Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #11 Skrevet 7. februar 2011 Tusen takk for svar alle sammen :-) Var flere fine navn her, men mange navn er "oppbrukt" av venner o.l. Live, Amalie, Sofie er av mine favoritter, og Vårin var også fint, tror jeg.. Hadde aldri hørt det før, så jeg tror jeg må tygge litt på det I dag fikk jeg hørt navnet Rine, det synest jeg også var fint sammen med Vilde, hva synest dere om det?
Gjest Tuyo Skrevet 8. februar 2011 #12 Skrevet 8. februar 2011 Rine går jo helt fint til Vilde, men personlig synes jeg ikke Rine er så fint navn.... Dine favoritter var veldig fine, ville nok ha gått for Sofie. Sofie og Vilde - nydelige navn og nydelige sammen! :-)
LilleBitteliten Skrevet 9. februar 2011 #14 Skrevet 9. februar 2011 Rangerer slik: 1. Live - nydelig navn! 2. Amalie - Vakkert! 3. Sofie - Vakkert! 4. Vårin - Nei. Helt ok. 5. Rine - Stygt, beklager. Velger du en av de tre første blir det bra! :-)
prysseluskan Skrevet 9. februar 2011 #15 Skrevet 9. februar 2011 Vilde og Vivil Vilde og Viel Vilde og Vilma Vilde og Lovise Vilde og Elise
marushka Skrevet 10. februar 2011 #16 Skrevet 10. februar 2011 Vilde og Live var en nydelig kombinasjon. Ligner uten å være for opplagt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå