gulle88 Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Noen gravide fra Stjørdal kommune her innpå da??? Presentasjon ? 22 år (23 når lille spire kommer til) har en sønn på snart 3 samboer LYKKELIG september spire =) (forhåpentligvis august fordi termin er 3 sept. og jeg fødte 5 dager før termin sist så da satser vi på det igjenn ! =)
Galathea73 Skrevet 7. februar 2011 #2 Skrevet 7. februar 2011 Hei, litt artig at det er flere Stjørdalinger her, jeg bor i Oslo jeg da, men flytter kanskje hjem om noen år, så ungene kan vokse opp som trøndere? :-) 37 år med ei jente på 15 mnd fra før, termin i september jeg også, så hvis alt går bra så rekker ikke vesla å bli to en gang år før hun blir storesøster. Lykke til framover!
gulle88 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2011 hehe... ja d må du =) Håpe virkelig det e flere fra stjørdal innpå her for har et lite håp om å starte BIM treff her... og bli kjent med flere...
3 snart 4 barns mamma 😀 Skrevet 11. februar 2011 #4 Skrevet 11. februar 2011 Malvik;) men e i 2.trimester 12+6
mamma til O og T <3 Skrevet 11. februar 2011 #5 Skrevet 11. februar 2011 ikke Stjørdal, men Steinkjer.. så ikke veldig langt unna:)
gulle88 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. februar 2011 tar gjerne imot fra malvik også ja bodd der sjøl i mange år =) på min side står d at æ e i min 12 uke, men på terminkalkulator står d 11 uka,... sjønn itj den helt... steinkjer e heller ikke så langt unna, gammel dokk da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå