Gjest JuniJenta 2010 + ? Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Når de ikke sover i vogna ute? Vi har brukt en kurv som henger fra taket frem til nå, men idag holdt hun på å klatre ut av den. Så den er nå tatt ned:) Har vurdert senga på soverommet, men er redd hun kan bli "forvirret" ift kveldsrutinene.. Dette er førstefødte (som dere sikkert skjønner) så har ikke så mye erfaring.
Willy Wonka Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Har en juni-gutt her. På dagtid hvis vi ikke er på tur, sover vi ofte sammen i min seng. Det har gått veldig bra selv om han sover på eget rom på natta. Hvis jeg ikke sover selv så legger jeg han ofte i min seng på dagtid uansett. Vet ikke hvorfor, bare blitt sånn
benelen Skrevet 7. februar 2011 #3 Skrevet 7. februar 2011 Jenta mi er snart 8 måneder. Hun sov ute en periode, men så ble det så utrolig kaldt ute nå før jul så jeg har hatt henne inne. Hun har tre kviler gjennom dagen, de er på mellom 1 til 2,5 timer, så det sier seg selv at jeg er ikke ute og går på tur hver kvil! Så jeg har henne i vogna inne på et soverom. Setter opp vinduet og passer på at hun ikke er kald. Kalesjen på vogna er oppe og står imot vinduet slik at den luner. Dette liker hun veldig godt virker det som. Det jeg tenker er en fordel med å gjør det slik er at hun da finner roen lettere i vogna når vi er borte på besøk og hun skal sove.
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Min har stort sett bare sovet i vogna si i gangen eller på kontoret, men nå har han begynt å bevege seg så mye i vogna og blir litt sint på selen (liker å sove på siden), så nå sover han en del i senga si. Det fungerer helt fint for oss, det eneste problemet er at det er mer plass å bevege seg på, så han åler seg rundt og leker litt før han sovner. Den siste uka har han brukt mye tid på dette........
Gjest Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Mine sover i senga si. Ikke noe problem med tanke på kveldrutinene. E rjo rutine det også. Første dupp i senga, andre dupp i vogna når vi henter storebror i bhg, så kveld i senga
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 Min sover i senga si på dagtid også han Har gjort det siden han var 2 mnd. Før det sov han i vugge på stua og litt i vogn ute. Min er ikke forvirret iallefall og har heller aldri vært det. Det er jo dagslys på soverommet når han sover om dagen og når han har sovet på etterm og det er mørkt ute så har vi på lys, så det har gått finfint ja
*LillaMeg* Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 Min sover i vognen om vi er på tur, men ellers så sover han i senga inne. Har vært veldig kaldt her i vinter, og jeg er ikke så begeistret for å ha han ute alene. Sengen funker det, men jeg pleier å ta opp gardinene og vinduet, sånn at han får luft og dagslys. Har ikke vært noen problemer her.
Gjest JuniJenta 2010 + ? Skrevet 7. februar 2011 #8 Skrevet 7. februar 2011 Tusen takk for svar! Da skal senga prøves ut senere i dag;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå