~ Kali ~ Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Eg har gått på Loette i flere år nå, men har hoppet over mens 3-4 ganger. Fikk mensen noen dager før nyttårsaften, men siden har eg ikke sett snurten av den. Skulle jo hatt den igjen i slutten av januar, men fortsatt ingen tegn til den. Kan det ha noe med at eg har hoppet over mensen så mange ganger trur dere? Begynt å bli litt nervøs nå
~ Kali ~ Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2011 har igrunn gått rundt å tenkt at mensen er rett rundt hjørnet hele tiden. men begynner jo å bli litt langt over tiden etterhvert. er også litt redd for at den skal slå ut positiv siden vi har fullt opp med en 4åring, to katter og en valp. så babylaging er lagt på is til bikkja blir voksen. er nok med en baby i hus men får vel ta en test i løpet av de neste dagene
Gjest Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Eg fikk aldri slutta på loette...men merka at noke var annleis enn vaneleg,samt at den nye syklusen ikkje km i gong. Så tok ein test..OJdå! No er vesle pillen ein aktiv 2åring;) Men kan sjølvsagt vere hormona som tøysar med kroppen din og.
~ Kali ~ Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2011 Eg har en aktiv 4 åring som ikke var planlagt. Ho blir 5 i september:) tiden flyr bare av gårde, er jammen ikke lenge til ho begynner på skolen! Tok en test istad og den var visst positiv ! Produserer unger som bare f... i januar visstnok vi prøvde jo ifjor, men ingenting satt, så da la vi det på is, og fikk oss en katt istede I desember i fjor kom lille valpen i hus, og i begynnelsen av januar i år, så kom minste katten i hus. Så noe baby er virkelig ikke planlagt her! Ikke enda hvertfall. Vil jo at valpen skal bli voksen og ferdigtrent først. Var et like stort sjokk for oss begge når vi såg testen, men vi har ikke fått snakket om det siden 4 åringen svirrer rundt oss, så vi får ta en prat etter ho har lagt seg.
Gjest Skrevet 7. februar 2011 #6 Skrevet 7. februar 2011 Forståeleg. Men det går nok fint skal du sjå Ein hundekvalp veks jo mykje på 9mnd. (1år tilsvarar jo 7hundeår blir det sagt). Merkar i allefall stor utvikling på min fars kvalp, han kom i hus rett før jul, no er han knapt til å kjenne igjen;) Men er kanskje forskjell i frå rase til rase (border collie her) Blir gjerne litt travelt i periodar, men det blir det jo gjerne uansett med ein liten baby i hus. Kvalpekurs og slikt får de heller bytte på å gå på, for så å lære opp kvarandre etterpå. Med innsatsvilje, litt staheit og gode rutinar vil det sikkert gå heilt fint, om de vel det:)
~ Kali ~ Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2011 Vi har en krevende blanding (rottweiler, labrador, schæfer), men han har begynt å roe seg etter han var hos søsteren min i 2 dager ho har to voksne tisper, og den ene har nok lært han litt Valpekurs har vi ikke vurdert noe særlig, siden det ikke er noen i nærheten. Men blir nok turer ut på hundeklubben her når snøen er vekke og veiene er brukbare igjen Er så rart å tenke på at eg har et lite knøtt inni magen min nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå