Gå til innhold

Er det noen som har erfaring med Barnas hus barnehage i STavanger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hovedbarnehagen (har også fått en ny filial som ligger ved Bekkefaret Kirke, den kjenner jeg ikke til) har fem avdelinger. 2 småbarnsavdelinger (11-12 barn), 2 store avdelinger (ca 19? barn) og 1 med få barn (8-10 store barn) hvorav 1-3 med spesielle behov. Ca 4 personale på hver avdeling, og personalet er stabilt og voksent - veldig mange har jobbet der leeenge (tyder jo på godt arbeidsmiljø).

Scorer veldig godt på den årlige brukerundersøkelsen i Stavanger Kommune.

Jeg er veldig godt fornøyd med barnehagen, og det er også en av de mest populære barnehagene i området. Barna mine stortrives! :-)

Det er en veldig god barnehage. Avdelingen i kirken skal legges ned (neste år tror jeg), så det vil muligens bli omlegging av personalet pga ansinitet, men alle de ansatte er kjempe kjekke.

På småbarnssvdelingene er det 12-13 barn og 4 voksne.

På storbarn er det 18-19 barn og 4 voksne. ( dvs 4 100% stillinger fordelt på flere ansatte)

De har i tillegg en spesialavdeling med 6-7 barn ( to med spesielle behov) og 3,5 voksne

Jeg selv kunne aldri hatt barna mine på den ene avdelingen på huset, men det er pga at jeg har sett pedagogisk leder i aksjon ( flere ganger) i å irrettesette barn på en måte som i mitt hodet blir helt feil. Skal ikke henge henne ut her da :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...