Gå til innhold

Oleanna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer Vipsen. Dessuten høres det ut som Ole-Anna, hvilket blir litt interseksuelt. Typ Espen Esther. :P

Skrevet

Jeg syns det var ganske fint. Men ville heller valgt Oline f.eks

Skrevet

Tenker bare på Oleanna-jakker. Ikke helt min stil, hverken jakkene eller navnet ;)

Skrevet

Jeg har veldig stor sans for disse gamle navnene som er satt sammen med -anna :) Syns de er morsomme og sjarmerende!

Merkelig at du får så mange negative reaksjoner på Oleanna!

Jeg liker det veldig godt.

Liker også:

Susanna

Gurianna

Sirianna

Julianna

Skrevet

Jeg liker ikke at det er Ole med Anna bak. Men om jeg prøver å glemme det synes jeg faktisk det er pent. Så et dilemma, jeg er ikke helt sikker.

Skrevet

Jeg synes det er enkelte navn vi kan la gå i glemmeboken. Oleanna er ett av dem.

Skrevet

Ja, det er ikke gale :) Egentlig ganske fint, da det ikke er så vanlig. Jeg liker navn som er litt uvanlig og jeg er veldig glad i navn som ender på anna.

Skrevet

å det er jentenavn eller ?

synes ikke det var fint. høres ut som en blanding av jente å gutt, stakkar...

Skrevet

overrasket over at det var så mange negative reaksjoner her. Oleanna er et navn jeg aldri ville valgt selv, men det er jo egentlig et ganske sjarmerende navn.

Har hørt om ei jente som heter Lilly Oleanna - og bruker begge navnene. Da blir det litt voldsomt og langt. Men hun slipper garantert å være en av flere med samme navn i barnehagen.

Skrevet

Høres veldig utsom Lilly Oleanna er oppkalt etter to besteforeldre. Lilly synes jeg er et veldig fint navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...