MarsBaby2011 Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Jeg har en del kynnere, men dette er helt no annet. Det presser og trykker neders i magen og ved skambenet. Nesten som når du har holdt deg med å tisse kjempe lenge og det kjennes ut som om blæra skal sprekke. Sånn kjennes det ut som. Jeg må på do hele tiden, men det kommer bar litt hver gang. Jeg kjenner at hun sparker og beveger seg en hel del så det er betryggende:) Noen som har opplevd det samme? Kan dette være at hun fester seg? Jeg er i uke 34 føstegangs fødene og veit ikke så mye om dette. Håper noen kan svare meg, så jeg slipper å være usikker på hva jeg skal gjøre. Hilsen meg.
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Er førstegangs selv også, men var hvertfall slik det føltes hos meg når gutten festet seg her, + at jeg hørte det kneppe i skamben/bekkenet uten at det var noe smerter med lyden.
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 knepping hos meg er rett og slett at babyen hikker... Jeg har det også slik du beskriver, legen sa det er litt uvi.. Når det kommer mens smerter og stikking derimot sa han at da driver babyn og fester seg =) Men jeg er også førstegang så har jo egentlig ikke peiling jeg da, kan ikke sammenligne med noe.. men kjennes kanskje ikke helt likt ut for alle da =)
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 7. februar 2011 #4 Skrevet 7. februar 2011 Jeg er andregangs og kjente hodet feste seg som stikkende smerter i underlivet, det er VONDT, hehe :-P Holdt på noen uker hos meg før det roet seg. Kan sammenlignes med strikkepinner som driver å roter nedi der :-P
MarsBaby2011 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2011 Tusen takk får alle svar!! Det er det fler som har det sånn:) Da veit jeg at det er "normalt". Takk takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå