OBS ! En liten skatt til <3 Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Plages så utrolig med hard og treg mage. Prøver å drikke mye, men plages alikevel veldig. Noen gode råd ??
aprilprinsesse2011 Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 been there done that vann, knekkebrød, havregryn o.l. hjalp meg men husk store mengder vann!! har som mål å drikke minimum 3 flasker for dag. bruker da en imsdal-flaske, som tar 0.7 l. drikker oxo andre ting utenom dette. i noen tilfeller måtte eg til med Dulcolax stikkpiller. du kan jo oxo prøve svisker, biola, og andre ting som skal hjelpe på magen
OBS ! En liten skatt til <3 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2011 Takk for tips. Ingen ting skal være uprøvd:)
Ellois Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Har slitt med dette selv, men disse tingene hjalp og hjelper fortsatt på meg: - havregrøt - svisker - et par glass Biola om dagen - masse vann! (2-3 flasker om dagen) - å være i bevegelse, 1 times tid hver dag (gåturer e.l.) Lykke til! :-)
elias30 Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 3 kiwi på morningen gjør susen Frøene i kiwien har noe lakserende effekt....prøv det i 3 dager på rad, da kan jeg nesten garantere at det blir fart i sakene....pleier å lage meg smoothie hver morgen, 3 kiwi, vanilje youghurt, eplejuice og litt frossen frukt.....nam nam.....og bra bra for magen:-) Lykke til!!
OBS ! En liten skatt til <3 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2011 Mmmm..smoothien hørtes god ut. Skal prøve Takk, nå skal det bli fart på sakene
iepiemarie Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 jeg tar 10 svisker om dagen og sitter minst mulig i ro:-)
iepiemarie Skrevet 8. februar 2011 #8 Skrevet 8. februar 2011 kan også fortelle at mitt nye regime med branflakes med rosiner gjør susen!
wjkcg Skrevet 8. februar 2011 #9 Skrevet 8. februar 2011 Slet også med det, og fant ut at årsak var at jeg hadde fulgt råd om å kutte koffein pga graviditet. Så nå drikker jeg min daglige liter cola light og har ingen problemer med treg mange lenger... Ellers er det jo alle vanlige råd om vann, frukt, linfrø etc
Portishe Skrevet 8. februar 2011 #10 Skrevet 8. februar 2011 Frokostblandingen Kellogs allbran (tror det heter det) funker for meg i allefall! Kan spise det noen ganger i uken for å forebygge!
Little-Miss-Lucky Skrevet 8. februar 2011 #11 Skrevet 8. februar 2011 Det som hjalp meg var Dapholac, kjøper på apoteket. Legen anbefalte det da jeg slet med forstoppelse:D Og har begynt å drikke kaffe igjen, et par kopper dagen:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå