Gå til innhold

Samtale med NAV når OS går ut?

Anbefalte innlegg

Jeg er student, og når OS nå begynner å gå mot sluttet lurer jeg på om noen har erfaring med at de blir inkalt til samtale med NAV? Jeg ønsker ikke mer støtte fra det offentlige når denne perioden (aldri igjen!) På forhånd takk for svar.

Fortsetter under...

Annonse

Rart at du ikke får napp på denne tråden, mange unge jenter som får forlenget OS på grunn av utdannelse. Selv har jeg ikke peiling og håper noen kloke hoder hjelper deg- jeg forstår hvordan du føler det. Lykke til og hode høyt løftet.

Jeg var på samtale med nav ang os og hva jeg ville gjøre videre, jeg kunne jo få denne i 1 år til, men i og med jeg er ferdig med os til jul som kommer så blir jeg og få te utvidet frem til sommeren i og med jeg fortsatt da går på skole. hadde jeg hatt utdannelse fra før hadde jeg ikke fått det.

Når jeg var der på møte skrev vi blant annet cv som jeg kan bruke når jeg skal søke jobb, skal inn på nyt møte igjen til sommeren og se videre hvordan det blir(om jeg har komt inn på skole og hvis jeg ikke har det hva jeg skal gjøre da )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...