Gå til innhold

Hvor lenge har man melkespreng??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby er snart 8 uker, og jeg har skikkelig melkespreng omtrent hele tiden... Spesielt når hun suger på ene puppen, da sprenger det skikkelig i den andre og den blir helt hard!

Dessuten er puppene gigastore, de må jo bli de slfsene når jeg er feridg å amme!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den veldig melkesprengen vil etterhvert gi seg..men hos meg spreger det fremdeles i den ene når hun suger av den andre og hun er 4 mnd nå!

Jeg hadde også ekstremt store pupper med hu første men de ble ikke slafsne,men de minka inn til mindre enn jeg hadde før jeg ble gravid da..men de er jo de første som går når en er tynn, men de henger ikke og jeg har fått tre barn..så de trenger ikke bli slafsne :)

Skrevet

Som suzy sier, melkesprengen gir seg etterhvert...

Mine fikk tilbake sin normale form etter ca 1år etter ammeslutt, men en periode så de ganske slappe ut ja!

Skrevet

Jeg bruker melkeoppsamler på det andre brystet når jeg ammer. Det tar vekk det værste sprengingen. Gullet mitt er 3 mnd nå, og det ser dessverre ikke ut til å gi seg med det første :( -Er som deg, redd for å få skikkelig slafsete pupper når ammingen er over...Vrengte bukselommer... kjipern.. :(

Skrevet

He he datteren min er 4 Mnd og jeg har ikke spreng lenger egentlig, men kjenner utdrivingsrefleksen når melken kommer. Mine pupper er egentlig blitt ganske "slappe" så rart det er noe igjen inni der. Jeg fullammer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...