Nr2PåVei<3 Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Når folk spør hvordan det går og jeg sier jeg er lei og sliten.. Spør de alltid når termin er, når jeg sier 20 februar.. Så synes ALLE at det er aaaalt for tidlig å være lei... Er jeg unormal? Er seriøst drit lei av å gå å vente og permisjonstiden er kjeeedelig.. Eller er det flere som er lei så "tidelig"???
Elinnord g11+g13+j14 Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Nei d syns jeg ikke!!!!!!!!!!!!!! Jeg har vert lei veldig lenge, og er kun 1 uke forann deg! Du har god grunn og FULL rett til å si at du er lei ! Nå kommer våres søte små snart!!! :D:D:D
Nr2PåVei<3 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2011 Jaaa gleder meg masse ! Pluss at jeg er veeldig nervøs, så vil det bare skal skje snart slik at jeg slipper å grue meg mere ! hehe.. er LIVREDD for å gå over tida.. er sååå redd for at ungen skal være stor :/
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Hei Katrine*Fødeklar!* Har termin samme dag som deg, og har vært veeeldig lei i rundt 2 uker alt jeg, når jeg sier det i min omkrets, så er det mange som forstår hva jeg mener, jeg er stor og tung, må seriøst ha hjelp av samboeren til å rake legger og få på meg sokker/sko! Skulle ikke være lovelig, må nermest trille ut av senga, og ta fart ut av bilen.. Samtidig har jeg en nok så lang/stor gutt i magen, han ligger godt ned i bekkenet og presser rumpa opp i mellomgulvet, så jeg har konstant halsbrann. Har vært hjemme hele svangerskapet selv, og det har gått fint, helt til nå, er så lei av det samme gamle, og får ike gjort stort heller nå, da kynnere river til om jeg prøver for mye. Gleder meg til å bli ferdig, tror jeg kommer til å prøve å få igang en fødsel fra og med i morgen jeg gitt, snike til seg en tidligere fødsel.
Nr2PåVei<3 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2011 Hva skal du gjøre for å få igang fødselen tidligere? ;p tips?? Skal til modningsakupunktur i morgen, og håper det hjelper litt, føler ikke noe nærmer seg her.. Litt kynnere bare.. Sist ktr var hodet ikke festet heller.. så føler at jeg kommer til å gå på overtid :/
Februargutten <3 Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Det er ikke unormalt! Jeg har 5 dager (snart 4 dager igjen . Har vært lei mer enn ett par uker. Syns dagene går veldig sakte nå. Det er vel et godt tegn at man bare vil bli ferdig med fødselen? Tenker det er bedre å ha den følelsen enn omvendt Så du får gjøre det beste ut av det. Snart vil vi nok ikke kjede oss og være lei lengre!
Gjest LilleDina +spire + 2englebarn Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 Har fått tips om takvask, vinduspussing og sterk mat (skal få oppskrift av en rett fra søstra mi, hun fødet dagen etter å ha spist den, hadde null tegn på nærtstående fødsel, og to av venninnene hennes fødet kort tid etter samme rett) Det er jo aldri en garanti at hodet fester seg, har tre venninner som var førstegangs, og ingen av dem hadde baby som festet hodet før fødsel, hun ene hadde ikke antydning til kynnere en gang, hun våknet bare på morgenen av sterke rier, så man vet jo aldri Kan jo selv ende opp på overtid jeg også, enda jeg har masrier, tremeningen min gikk med masrier som var utrolig vonde i en månde hun...
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 7. februar 2011 #8 Skrevet 7. februar 2011 hehe....IKKE hør på dem!!! Jeg har termin 16 APRIL og har begynt å bli lei allerede....! Det er TUNGT å gå gravid, og iallefall så nærme termin. Så du har god grunn til å være sliten og lei. Håper babyen kommer snart:)
flypapir Skrevet 7. februar 2011 #9 Skrevet 7. februar 2011 Om du er unormal så er vi hvertfall flere unormale her.. Jeg er i uke 34 og er kjempelei. Har egentlig ikke vært det før, men blitt det nå siste uka. Bekkenet er pyton, nå finner jeg ikke lenger noen god liggestilling, ei heller sittestilling. Å gå kan jeg gjøre, men får da mer smerter hele kvelden og påfølgende dag selv etter korte avstander. Halsbrannen har kommet, og jeg er i grunn ganske tom (mangler jern, folat og B12, så ikke så rart). Har også to små på 2 og 5år som krever sitt. Litt vanskelig for dem å forstå at jeg ikke er som vanlig, og litt vanskelig for meg å ikke bære ol Har heldigvis en mann som kun jobber 4 dager i uka og som gjør mye (alt?) her hjemme. Superflink! Her prøver jeg å finne på noe hyggelig hver dag. Idag skal jeg f.eks spise lunch med ei venninne, i morgen nettverksgruppe osv. Jeg MÅ ut og se litt folk selv om bekkenet verker Men ja, jeg er leeeeeei.
Nr2PåVei<3 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #10 Skrevet 7. februar 2011 LilleDina +spire + 2englebarn : Legg ut oppskriften på den retten her da Hvis det er greit !! Her vil vi prøve alt
Elinnord g11+g13+j14 Skrevet 7. februar 2011 #11 Skrevet 7. februar 2011 JA LilleDina +spire + 2englebarn kan du ikke legge den ut på formuet??:D Katrine*Fødeklar* Jeg er også redd for å gå over tiden, vil ikke,vil ikke,vil ikke:P Jeg går også til modningsakupunktur:) Var å fikk første omgang med nåler sist torsdag, og akupunktøren anbefalte meg å prøve å slappe av på kvelden, og på fredag ha sex. Og tror du ikke pigede at slimproppen min gikk etter vi hadde kost oss Må si at jeg fikk mye maserier/kynnere men tok 1 paracet og la meg, og har ikke såvet så godt siden uke 30!!!!!!! Så nå er det ny dose med nåler i dag, og i morgen blir det masse sengekos:D
Nr2PåVei<3 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #12 Skrevet 7. februar 2011 Hvor langt er du på vei elinnord? Skal på første akupunktur i dag, gruer meg skikkelig ! ::S
Lemonia Skrevet 7. februar 2011 #13 Skrevet 7. februar 2011 Nei, det er absolutt ikke unormalt å være lei og jeg synes ikke det er tidlig for deg heller. Når det er sagt undrer jeg meg over de som går og kjenner etter tegn på fødsel allerede fra 4-5 uker før termin. Jeg tror man gjør seg selv en bjørnetjeneste da, for gjett om ventingen blir lenge hvis man går over termin og allerede har lett etter tegn i flere uker. Mitt beste råd er derfor å prøve å ikke tenke for mye på hvor tungt det er, hvor lei man er og om alt man kjenner kan være tegn på fødsel og i stedet prøve å fylle tiden med gjøremål man trives med slik at den går fortere, og vips (nåja...) er babyen her. :-)
Stjerne23 Skrevet 7. februar 2011 #14 Skrevet 7. februar 2011 Jeg synes også at det skal være lov å være lei, samme når det inntreffer. Vi er alle så forskjellige og hvordan svangerskapet oppleves er så individuelt!! Vi har rett til å føle det vi vil!! Selv har jeg 5 dager igjen til termin og begynte å bli lei i forrige uke.. Leter litt etter tegn på at ting er på gang, og det er litt dumt. Finner nemlig ingen.. he he. Det som har reddet meg de siste ukene, har vært å hatt en plan for hver dag. Jeg har fått unna tannlege, vært hos frisør, truffet venner, shoppet og vært på kafe. Godt å ha en kjekk ting å gjøre hver dag, hvis en orker da.. Andre ting en kan gjøre er manikyr, pedikyr, massasje, bake til gjestene som kommer på barselbesøk osv. Tar gjerne imot andre forslag dersom noen har!
Frøken85 *ny bakt mamma* Skrevet 7. februar 2011 #15 Skrevet 7. februar 2011 hehe.. jeg er lei nå jeg også.. har termin 16.mars ;oP
Jomfruen76 Skrevet 7. februar 2011 #16 Skrevet 7. februar 2011 Hei. Er ikke unormalt det. Begynner å bli litt lei jeg også,selv om jeg ikke har termin før 13 mars.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå