Gå til innhold

HJELP, DET KLØR OVER HELE MEG!

Anbefalte innlegg

Hva er det som skjer? Oppå foten, under foten, mellom tærne, all hud bare klør - og klør jeg tilbake, blir det definitivt ikke bedre. Jeg har smurt meg med ulike ting på ulike steder, men ingenting hjelper. Tips? Har du opplevd dette?

Er straks 15 uker på vei.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142877918-hjelp-det-kl%C3%B8r-over-hele-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du, ville bare si att jeg føler med deg:). Ikke gøy når kløen setter inn. Jeg hadde det av og til i førrige svangerskap, og speciellt mot slutet. Husker dessverre ikke om det var noe som hjalp... ska tenke litt på saken...

Lykke til og håper det gir seg.

Hei, kjenner meg godt igjen. Har vært plaget av intens kløe i dette svangerskapet. Klør på nesten hele kroppen; armer, mage, lår, legger, rompe og oppå fotbladene. Veldig slitsomt til tider! Som du sier, det hjelper ikke å klø. Men jeg bare må, så jeg klør meg ofte til blods. Har funnet en krem som hjelper: A-DERMA Avoine Rhealba, Atopic Skin, Exomega. Den er uten parabener og fås på apoteket. Har snakket med jordmor om det + tatt blodprøver. Det er ikke noe galt, men definitivt ikke godt.

snakk med legen din. trenger ikke være noe gærn annet enn hormoner som styrer hud--(slik at den strekker seg)

men jeg synes å huske at det kan ha noe med levra å gjøre..

husker ikke helt, ring lege eller jordmor i morgen du =)

Ta en telefon til legen for sikkerhets skyld! Det kan være svangerskapskløe du opplever, kanskje de vil ta noen prøver av deg.

http://m.klikk.no/foreldre/barnimagen/svangerskapet/article538349.ece

Å, vær så snill, gå til legen og få sjekket gallesyrestoffer og leververdier gjennom blodprøve. Jeg hadde dette i forrige svangerskap og gikk med alvorlig svangerskapskløe. Kjempefarlig.

Håper det ikke er det du har, men du må få det sjekket!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...