Gå til innhold

Hva syns din baby på ca 4 mnd er morsomt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt på 4 mnd syns det er gøy å ligge på teppet og leke med lekene sine. Kunne sikkert ligget der i flere timer hvis han fikk muligheten. Han syns også det er gøy å sitte i vippestolen, han har akkurat funnet ut at hvis han skyter beina fort frem og tilbake, så vipper stolen, og det er kjempe festlig.

Alle leker med blinkende lys og/eller musikk er gøy, og rangler som lager lyder. Forøvrig liker han også å se på tv, spesielt når jeg har på musikk kanaler.

Han liker å sitte på fanget, syns det er morro å "hoppe" og å "fly". Liker å bli sunget for eller bare pratet til. Og han Syns det er kjempe gøy når vi kiler han under foten og på magen og under haka :)

Føler jeg "trenger" flere ting jeg kan gjøre sammen med han,når vi er hjemme bare vi to, noen som har forslag?

Hva gjør dere? Hva syns ungen din er morro ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi på 3,5 måned synes også mange av de tingene du nevner er morsomme.. :)

I tillegg synes hun det er morsomt at jeg ligger/sitter på gulvet sammen med henne og leker, synger, kiler osv

Hun elsker også å ligge på magen foran et stort (gulv til tak) speil vi har.. og generelt se seg selv i speilet..

Hvis hun er litt survete så blir alt mye bedre så fort hun får av seg buksa så hun kan ligge å sprelle skikkelig..

Skrevet

Ligge på stellebordet naken er topp, og å "fly". Og lille petter edderkopp og å danse og synge til Knutsen og Ludvigsen...

Skrevet

Jenta mi syntes det er morsomt å bli skremt av meg! Borte tittet, Borte ABOOOOO osv hehe hun syntes det er hysterisk festlig å skvette!

Men hvis andre enn meg gjør det er ikke reaksjonen den samme hehe da KAN hun le, men hun kan også bli skremt....

Ellers er det gøy å sitte i gåstolen noen sekunder,

at vi holder henne i armene så hun kan gå bortover gulvet

lugge :P

en liten spilledåse hun har hengende i vognbaggen

bli blåst på

stå på meg, gjerne trampe og hoppe opp og ned

at vi danser sammen

at jeg synger henne på stellebordet

bade

bli kysset på

se på hunden

at pappan holder hendene hennes og later som hun slår han på kinnene

at pappan og jeg plystrer i kor

leke med smokken sin

Sikkert masse mer, hun er en glad liten jente

Skrevet

Lille her på 3 mnd og 1 uke synes det er kjempemorsomt med uroen sin i lekegrinda, armer og bein går som trommestikker.

Mini uroen som er festet til speilet på badet, fluene som vi kaller dem, får frem gledeshyl når han ikke har sett dem på en stund :)

Rennende vann må da være lik med at jeg skal bli skyllet i vasket, armer og bein går som trommestikker :)

Ro ro ro din båt med tilhørende vugge bevegelser

Bli kilet under armene

Se på seg selv om meg i speilet

Og baby svømming, var på første klasse idag og DET var moro det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...