ebeline Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 til dere som har hatt festeblødng når dere ble gravide hvordan var den forhold til mens? jeg har pcos. og sluttet på p-pillene i begynnelsen av januar. og sist svangerskap, stoppet jeg i januar på p-pillene og hadde ikke mensen på ett halt år. ble gravid i juli tror jeg det va... tingen er vel at jeg er litt glad at jeg tror det er mensen som har komt tanken på at kroppen min kan ha normalisert seg etter det første svangerskapet. men jeg blør liksom ikke på same måte som en vanlig menstrasjon.. nesten ingen blo men er slimete.. sorry details men ja, vis jeg har telt riktigt har jeg altså en syklus på 34 dager reint ud fra første mens. men kan ikke huske a jeg hadde festeblødning sist. er uansett utrolig trøtt fortiden og vil bae ha gosaker
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Min festeblødning kom under sengekos. Jeg blødde på både dyne og laken så jeg gikk på toiletten å stappet en tampong oppi, men neste morgen var det helt borte. Så du kan si det sånn at det var bare som en "blodpøl" som skulle ut å det var det
ebeline Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2011 Såpass ja. Jeg har hat en go del murringer og slikt så har liksom bare ventet for og se. Jeg så i morres da je tørket meg at d var blo på papiret o tenkte bare hurra kroppen min fungerer igjen. Hehehe.. Så tok på mei ett bind men det kommer ikke i bindet enn gang. Det er liksom så slimete og liksom ikke så blodig.. Sorry men får vel vente og se i måren da tenker jeg men kan det være ett håp alikevell?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå