Gå til innhold

Flere som prøver på nr 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

nå skal jeg og mannen prøve på nr.3..endelig :-) Har fra før av to jenter! Flere som prøver seg på nr 3?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann :)

jepp meg og min kjære pøver på nr.3 nå :) kjempe spennende dette.. har ikm uke 8 :) krysser fingrene :)

så dere er i full gang?? ønsker dere lykker til :)

sender dere masse babystøv :)

Skrevet

Vi er i gang! Hvor hamle er barna deres ? Våre er 3 og 5

Skrevet

hei....

Vi er i planlegginggsfasen på om vi skal prøve på nr.3. Vi har en gutt og en jente fra før...

Jeg haar lagt inn et innlegg som jeg ønsker å få svar på, for jeg lurer på om jeg kan være gravid selv om testen var negativ...

Jf.: Trenger meninger om noe!!! hjelp!!

vær så snill ;( gi meg tilbakemelding på hva du tenker...

Skrevet

rettelse: innlegget mitt er : Gravid??? hva tror dere?

beklager

Skrevet

Hei,

Vi prøver oss på nr tre, har en gutt på 5 og en jente på 2 og 1/2 år. Hadde en MA i januar og utskrapning fredag for to uker siden. Hadde positiv EL test fra mandag til fredag denne uken, så aner ikke om det var eggløsning eller hormoner som skulle ut av kroppen, så vi får se om noen uker:) Så vet ikke når IKM er.

Skrevet

barna våres er 8 og 6 år :) så på tide med en liten krabat :)

Skrevet

IKM rundt 3.mars her, skal i gang med første pp nå! Jentene blir 3 og 6 år dette året! Satser på at det klaffer på første pp, har et øøørlite håp.. ingen problem å bli gravid med de to andre iallefall. Har også en sa mellom de to jentene, håper vi slipper unna det flere ganger..

Skrevet

Prøver på nummer 3 vi også. Har to jenter på 2 og 4 fra før. Førstemann kom etter 3 års prøving og tilslutt prøverør, mens jeg ble gravid med andremann med en gang jeg sluttet å amme nummer 1.. så jeg er virkelig spent på hvordan det går denne gangen... Sluttet å amme og sluttet m pillen i november, så syklusen er ikke helt stabil enda.. men tror ikm er 14 februar:-) Spennende!!

Skrevet

Har 2 barn fra før, en gutt på 11 og en datter på 9 med en annen mann..

min nåværende forlovede og jeg har prøvd å få et felles barn, i 3 år..

de 2 første mine kom veldig overraskende på meg,

men 3 mann lar virkelig vente på seg ;)

Skrevet

Vi har begynt å prøve. Har prøvd nå siden oktober.

Har to jenter på 1 og 3, begge på første forsøk. Men ser ut som nr. 3 skal gjøre seg litt kostbar. Er midt i EL nå, så får se om et par uker......:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...