Gå til innhold

Gravid??? HVA TROR DERE??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... jeg trenger noen meninger her:

Jeg bruker Cerazette , noenn jeg har gjort i snart 3 år, har ikke hatt mens når jeg har gått på denne og er derfor ikke sikker på åssen syklussen min er lenger....

I november var jeg hos en gynokolog for å sjekke om det er normalt å gå uten menstrasjon og om det kunne være farlig. Fikk da en beroligende forklaring på at det ikke er farlig og at jeg er en av de 20% "heldige" som ikke har blødning.

Idet siste har jeg følt meg utrolig trøtt og uopplagt, litt småkvalm/uggen og litt rar smak i munnen og dårlig/varierende appetitt. Har også fortsatt litt gulaktigmelk i brystene, hvis jeg presser på b.vortene (noe jeg har hatt helt siden jeg sluttet å amme (for 2 år siden).

Og jeg som har 2 barn fra før har jo kjent disse symtomene før og da har jeg vært gravid.

MEN testen er negativ og symtomene fortsetter....

Trenger tips!!!! HVA gjør jeg??? Noen som har opplevd noe liknende eller har noen råd på lager??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vær så snill.... noen?? kjenner jeg blir litt desperat.... ;(

Skrevet

Har du sluttet på pilla? I så fall kan forklaringen være at du har ubalanse i hormonene dine, jeg har hatt det etter spiraul uttak og det resulterer i "graviditets symptomer". De blir borte når hormonene er i balanse igjen.

Skrevet

hei. takk for svar :)

Nei jeg har ikke slutta, vi har prata om at jeg skal slutte i april/mai...

Skrevet

Jeg har brukt cerzette omtrent like lenge som deg. Tok flere grav tester fordi jeg følte meg gravid. Puppene var så vonde at jeg ikke fikk lagt meg til om kvelden, jeg var trøtt, uoplagt, konstant PMS humør og kvalm. Jeg var aldri gravid,,,sluttet på pillen 1.nov. For en befrielse!! Jeg tror ikke du er gravid. Jeg tror du reagerer på ppillene. Om du likevel skal slutte med de ville jeg vurdert å gjøre det og se om du blir bedre. Jeg fikk en kjempereaksjon da jeg sluttet med de..ble også gravid før jeg fikk mensen men mistet. Men det er en FRYD å slippe de pillene!

Skrevet

men jeg har ikke hatt noen problemer med pillene før nå...Er det mulig å få det nå da etter så lang tid?

Skrevet

Jeg er jo ikke lege så det tør jeg ikke svare på. Jeg hadde blødnigner i hytt og pine men disse plagene kom de siste månedene før jeg sluttet MEN det kan hende at jeg ble mer bevisst på det fordi vi snakket om at jeg skulle slutte og begynte å planlegge å prøve.

Skrevet

Nei det var ikke sånn jeg mente allså... blir bare litt frustrert her jeg sitter... skjønner liksom ikke hva kroppen signaliserer og har ingen sykluss å gå etter, så jeg blir litt fortvila... Kanskje jeg rett og slett bør kontakte legen min og høre hva hun mener...

Skrevet

Ja :) det synes jeg du skal gjøre ! Det er ikke noe ok å ha det sånn og gå og lure! Lykke til :)

Skrevet

Nei det er veldig slitsomt.

Så takk for det :D

Skrevet

fortsatt ammen symtomene. Så imorra tar jeg en ny test.... Fikk idag beskjed om at min bror og kjæresten skal ha baby (nr.2) og at hun er 1 mnd på vei... skal se at vi ender opp med å ha termin i sammen mnd (hvi jeg skulle være gravid)....

Blir en spennende morsdag i morra....

Skrevet

Testen var negativ igjen.... skjønner ingenting jeg..... *oppgitt*

Må nok bestille legetime i morra...

Skrevet

var hos lege idag. Der ble det tatt nok en urinprøve som var negativ. Fikk beskjed om at det kunne tyde på hormonforandringer og at jeg bør slutte på Cerazette for å se om det skjer noen forandringer og ta kontakt hvis symptomene fortsetter. Ta en ny test om noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...