Gå til innhold

Gravid?? hva tror dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... jeg trenger noen meninger her:

Jeg bruker Cerazette , noenn jeg har gjort i snart 3 år, har ikke hatt mens når jeg har gått på denne og er derfor ikke sikker på åssen syklussen min er lenger....

I november var jeg hos en gynokolog for å sjekke om det er normalt å gå uten menstrasjon og om det kunne være farlig. Fikk da en beroligende forklaring på at det ikke er farlig og at jeg er en av de 20% "heldige" som ikke har blødning.

Idet siste har jeg følt meg utrolig trøtt og uopplagt, litt småkvalm/uggen og litt rar smak i munnen og dårlig/varierende appetitt. Har også fortsatt litt gulaktigmelk i brystene, hvis jeg presser på b.vortene (noe jeg har hatt helt siden jeg sluttet å amme (for 2 år siden).

Og jeg som har 2 barn fra før har jo kjent disse symtomene før og da har jeg vært gravid.

MEN testen er negativ og symtomene fortsetter....

Trenger tips!!!! HVA gjør jeg???? noen som opplever noe liknende???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vært gravid før, så jeg kjenner jo ikke til symptomer selv, men det du nevner kan jo stemme med det mange andre føler, og som du har følt før også. Når tok du testen og når begynte symptomene? Kan jo hende det er for tidlig å teste? Ville nok tatt en test om litt hvis symptomene fortsetter. Hvis denne også blir negativ, så kan du jo ta en tur til legen. Men man kan jo ha disse symptomene selv om man ikke er gravid også da! Kanskje du har fått mindre søvn enn vanlig i det siste.

Lykke til!

Du må holde oss oppdaterte da :)

Skrevet

hei.

Jeg tok testen forrige torsdag, har vel føtl meg litt sånn i ca 3 uker. Tror nok at jeg får ta en test til bare sånn for sikkerhestskyld. SÅ f¨år jeg se hva den sier. Er så vanskelig når jeg ikke har noen sykluss å gå utifra liksom. Hvis ikke så får jeg bestille en time hos legen.

Jeg skal holde dere oppdatert :)

Skrevet

hei igjen...

fortsatt samme symptomer...

men likevel negativ test. tror jeg må ringe legen imorra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...