linnnnnn Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 i hvilken uke har dere begynt å kjenne liv i magen ?
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Første gang jeg var gravid, i min 17'ende svangerskapsuke (med morkake liggende mot magen), og denne gang i uke 12 (med morkake mot min rygg). Egentlig veeldig tidlig begge gangene, men jeg har ikke vært i tvil. I dette svangerskapet kunne mannen min kjenne bevegelsene utenpå magen allerede i uke 17. Men det er nok vanligere å kjenne liv mye senere, iallefall med førstemann:)
Nicolove Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Jeg er førstegangs, kjente det vel ca en uke før ordinær UL, og fra første dagen jeg kjente det så kjente jeg det daglig... tror jeg var ca 17+5?
trippeltopp Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Jeg kjente det tidlig både første svangerskap og nå.. Denne gangen kjente jeg liv allerede ca uke 11. Nå kjenner jeg masse liv daglig, spesielt når jeg setter meg ned for kvelden. Har enda ikke kjent det på utsiden da, men regner med det ikke er lenge til... er 16+1 i dag og sist svangerskap kjente mannen det utenpå i uke 18. Gleder meg til han også kan kjenne
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Har kjent liv lenge, siden rundt uke 12 tror jeg, først en sjelden gang, etterhvert daglig og nå de siste dagene flere ganger om dagen.. Det er herlig.. nå er jeg i uke 18.
mamma til twins Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Er i uke 17 og har kjent liv daglig i over en uke nå. Med min første så kjente jeg liv tidligere, men dette er 12 år siden og jeg var nok 10 kilo lettere i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå