Gå til innhold

jeg trenger litt tanker fra dere med litt mer erfaring...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg hadde en sa for akkurat 4 uker siden i dag. Vi bestemte oss for å bare "kjøre på" med en gang.. Så vi håper jo selvfølgelig det snart kommer en positiv test igjen.

Jeg har hatt litt små symptomer (tror og håper de er ekte, og at det ikke er jeg som lager meg disse). Men likevel litt forskjell fra sist gang, om det skulle være en graviditet allerede. Ingen vonde brystvorter, og jeg kan drikke halv-varm kaffe uten å brekke meg.

I går trodde jeg alt håp var ute da jeg begynte å blø, det var lys lys rosa utflod, ca 1 dråpe blod som hadde blandet seg. I dag har det ikke kommet noe mer.

Sa til min samboer på fredag, om at ikke mensen var her innen helgen var over så begynte jeg å tro det var noe inni der. Siden jeg har hatt følelsen av at enten var jeg gravid eller så var det bare mensen som kom.

Tok en test i går tidlig, men den var negativ.

Jeg VET at det eneste jeg kan gjøre er å vente, vente, vente, vente!! Men har lyst å høre om dere har noe erfaring med dette? Hvordan er og begynner egentlig mensen etter en SA, og hvordan er en festeblødning (kan det være dette?)

Kommer til å gå på veggene snart, det ENESTE ENE som står i hode på meg fortiden!

Fortsetter under...

Lurer på det samme selv. Er 4 uker til tirsdag og har en del symptomer. Veldig forskjell fra forrige svangerskap men er samtidig veldig vanlige symptomer på graviditet så blir litt smågal. Min mann tuller med at han trodde bare det var bikkja her i huset som kunne ha innbilt svangerskap:)

Har tenkt litt at en kan sikkert få samme symptomer når livmoren og alt går tilbake igjen til normalen som når den utvider seg da jeg også var over 3mnd på vei da jeg mistet i tillegg men er det vanlig å ha det av og på i hele 4uker? Eller er det mensen som har en veldig lang og spesiell måte å gi sin ankomst på?

Opplever du det likt som startet tråden?

Jeg var bare 6 uker på vei, så var symptomfri 3 dager etterpå.. Nå er det veldig sånn stikking i magen, slik det var helt i begynnelsen, så enten er det mensen som er heeeeelt rar, eller så MÅ det vel være noe inni der! Tok en test til i ettermiddag, selvfølgelig negativ, (jeg skulle jo ikke teste før om to uker, men klarer virkelig ikke lavære). Tror det virkelig holder på å klikke for meg. Heheh..

Jeg syns det hørtes lenge ut med 4 uker for livmoren og trekke seg sammen, men jeg aner jo ikke! Vet du om du har EL?? Når tenker du og teste?

Jeg var forsåvidt også fort symptomfri da fosteret døde (mistet da symptomene)og jeg hadde utskrapning. Men har hatt et hcg nivå som har hengt igjen en stund. Tenkt derfor at jeg ikke ville få eggløsning Da kroppen i prinsippet er gravid ennå men nå fikk jeg vite at en kan faktisk ha eggløsning selv om en får svak positiv graviditetstest. Ei venninne som ble gravid igjen med hcg nivå i kroppen som slo ut på tester hjemme og på sykehus.

Så vet ikke om jeg har hatt eggløsning men hadde en negativ graviditetstest sist jeg testet for 1uke siden.

Så da får jeg bare drøye å se. Blir det mer symptomer og ingen tante rød kommer i løpet av uka så får jeg ta en test.

Lykke til til deg også:) jeg har også stikking og murring i magen. Sliten i korsryggen. Spenn i tenner. Tørr i munnen og ekstra tørst. Oppblåst. mye Hodepine. Småsvimmel på morningen.

Men så kan det også være forkjørelse kombinert med tante rød og litt sånn tenker jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...