katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Jeg er mellom uke 4-5 og merker at jeg er litt trettere enn ellers, brekninger innimellom som kan føre til oppkast, stikninger i lysken, noen lukter jeg ikke tåler så godt, tisser litt oftere (gjerne om natten) og litt opp og ned i humøret. Hva med dere andre? Klem
Zelda75 Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Hei;D Uke 6 her, veldig ømme bryster, tisser mye, er super trøtt og har en del stikninger på siden av magen. Ikke kvalm, men ganske stinn. Håper det gir seg snart.(";
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2011 Ja ikke sant hehe. Bruker å ha kvalme hele sv.skapet,men det har ikke satt inn for fullt ennå. Tror den kom for fullt i uke 7-8 sist og varte ut sv.skapet (allerværst frem til uke 22). Gruer meg til bekkenet beg.for fullt, for det er det værste når man har en liten en fra før.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2011 Er noe alvorlig galt med lagringen i dag også, flere innlegg som ikke kommer frem her!!!
♥tosmåtroll♥ Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 suuuuper kvalmen omtrent hele dagen...mest om kveld, og da med oppkast!! Eller vondt i puppene, trøtt og vondt i korsryggen!
Silje<3 Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Hei Jeg er ca i uke 6;) Jeg kjenner meg veldig stinn og er veldig oppblåst, vet ikke om det er vanlig?? Kvalmen ligger litt under, men det er ikke plagsomt enda Jeg kjenner stikninger nederst i magen, litt over lysken, som strekker seg bakover mot ryggen, en veldig "sliten" følelse. Vet ikke om dette er vanlig? Klem<3
sussa-venterpånr1 :) Skrevet 6. februar 2011 #7 Skrevet 6. februar 2011 Det er noe galt med lagringen ja! har prøvd flere ganger! Er 5+1 i dag.. har endelig lært meg hvordan du regner det ut, så er terminkalkulatoren til stor hjelp gøy å følge med utviklingen fra uke til uke I uke 3 var jeg helt satt ut. Feber, slapp, kvalm, vondt i halsen, stort herpeslignende munnsår på leppa å forkjøla.. tok en gr.test og sannelig var jeg gravid De siste ukene har jeg knapt kjent noen tegn til at jeg er gravid.. har vært litt oppblåst og hatt noen menslignende stikkinger i magen, men ellers i tipptopp form Når har dere termin?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 7. februar 2011 Min termin er mellom 12 og 16 okt. Skal ta tidlig ul 23 så da får jeg svar. Glemte forresten å skrive at jeg er ufattelig hard i magen, er helt forferdelig å gå på do, rene fødselen haha. Noen andre med veldig hard mage?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå