Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hehe.. ja, ordner seg nok :) Mangen som begynner på skole hvert år så det er alltid plass :)

Ja, jeg klarer ikke slappe av enda jeg.. sitter med eksamen som ikke går ann å fokusere på i det hele tatt.. men så er spørsmålet vil jeg sitte med samme eksamen i høst rundt termin eller etter sånn at den påvikre neste eksamen eller bare gi jernet og klare det på 3 dager..? jaja.. mest lyst å sove hele dagen da, men men.. hehe

Ja, disse historiene samles jo på en plass så det er jo ikke så vanskelig å finne de i grunn! men men..

Fortsetter under...

Hei Bergensjenter :-)

Har nettopp meldt meg inn her på bim, og såg denne tråden fra Bergensområdet. Selv bor jeg i Bergen Vest, er 30 år, og er gravid for første gang. Jeg er 9+3 nå, og krysser fingrene for at det går bra hele veien til oktober. :-)

• 2 uker senere...

Enig :-) Kjempestille her inne.. så jeg glemmer nesten å gå inn selv..

Her går det veldig bra om dagen. Var på ul igår, å såg ett lite under som sprellet i vei, Herlig !!!

Alt såg bra ut, så vi er glade og lettet over det. Jeg kjenner også en forandring hos meg selv, at det føles litt mere virkelig nå :-)

Annonse

Gjest Lealla

God morgen alle mammaer :)

Spennende å lese hvordan det går med dere&magen, håper vi får følge hverandre både her og på treff. Gikk på bim-treff med førstemannen og det var veldig koselig, ikke minst morsomt når babyene plutselig kom en etter en.

Selv har jeg vært på tidlig UL. Spurte fastlege om han kunne anbefale noen som var litt billigere enn Majorstuaklinikken og Sentrumslegene, så han ordnet meg en henvisning til spesialist gratis. Så i forrige uke fikk jeg endelig møtt den lille for første gang, en aktiv liten miniatyrbaby. Terminen min var egentlig 8 oktober, men hun mente at den riktige datoen vil være 18 oktober. Så får vi se hva ordinær UL den 10 mai sier...gleder meg allerede til å se den lille igjen :)))

Håper formen, til dere som er dårlig, er stigende :) Her har kvalmen og trettheten endelig begynt å slippe tak...

Bra at noen drar denne tråen i gang :)

Jeg er sååå klar for BIM treff :) Gleder meg til å komme meg ut litt. Har vært hjemme i noen uker, heldigvis begynner kvalmen å gi seg sakte men sikkert.. trettheten er det verre med. hehe :)

Og kjenner hormonene er her :)

Begynt å planlegge babyrommet og sliter litt.. hehe.. for har en million andre prosjekter som står på vent. No klarer eg kanksje å male ferdig dørene og i helga skal samboer endelig få opp de nye benkeplatene! De har ligget i gangen i 3 uker!!! Snakk om å være sympatigravid.. hhe.. han orker ingenting! jaja.. :) Gleder meg sånn til oktober!! ihvertfall til magen begynner å vokse og man kan kjenne liv! :D

Er litt å gjøre her hos oss også... planen er å pusse opp badet i sommer.. men er ikke bare bare det med alle skjemaer og ting som skal være godkjent for tiden.. kan jo knapt gjøre noe selv lenger..

Vi kommer ikke til å ha eget barnerom med en gang, så det får vi ordne litt etterhvert.. men gleder meg til å kunne begynne å handle litt inn, når den tid kommer..

Vi skal låne sengen som min bror hadde til sønnen sin, så det blir jo koselig å kunne bruke den. Ellers har mine foreldre sett en vugge, de har lyst å kjøpe, så det må de jo få lov til :-)

Det blir kjekt å komme litt lenger på vei, så vi kan begynne med slike ting... vil vente en stund enda.. Kanskje hvis vi finner noe i utlandet på ferie.. da slår vi nok til..

• 3 uker senere...

Annonse

Morkaken min ligger og på fremsiden. Legen sa at jeg gjerne ikke villle kjenne liv før i uke 20.. Jeg kjente liv lenge før den uken:)

Det er og viktig å gi beskjed om det hvis du skulle havne i en ulykke, er mer fare for at morkaken blir skadet da..

Jeg tror jeg lager en på tirsdag 31 mai jeg. så får vi prøve oss :) Tenkte å skrive at det er åpent for alle uansett termin. :D Det blir kjekt å treffes! Kom gjerne med tips om hvor! Jeg synes den kaffeen på galleriet er så koselig jeg. eller kanskje jakops aal? :D

Hei på dere oktobermammaer..

Eg og bor i Bergen, har ikke vert noe aktiv her på bim før nå. Går gravid for andre gang og er nå i uke 15. Har termin i slutten av okt. Eg bor ikke så langt fra BrannStadion/Haukeland. Går for tiden sykemeld for eg har ikke vert helt i form i dette svangerskapet.. Ingen eg kjenner som er gravid nå så det hadde vert kjekt å prate litt med andre.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...