Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skjønte jeg var gravid pga jeg var så "rar" i kroppen og magen, og da mensen utble var jeg rimelig sikker. Vært trøtt og slikt. Men egentlig vært i utrolig god form den siste uken eller så. Men i dag er jeg skikkelig kvalm. Hadde jo håpet at flaksen skulle vare, men i dag ser det ikke lovende ut.

Når har du termin mimilala? Trives du i Bergen?

Fortsetter under...

Bor og i Bergen og kunne tenkt meg å bli kjent med flere som venter oktoberbaby :) Har et oktoberbarn på 1 år og 5 måneder og nå venter vi nummer 2 midt i oktober. Datoen er ca 14-17.

Er 6+2 på vei og merker ingenting til graviditeten foreløpig. I mitt første svangerskap var jeg kvalm og sengeliggende i uke 7 og 8, så spent på å se hvordan formen blir de neste ukene...

Laella

Så kjekt det var så mange fra Bergen her nå:)

Det jeg merker nå er en ufattelig tretthet og veldig veldig ømme bryster. (føles som jeg har noen operasjonssnitt eller noe under brystene. hehe).

Men er ennå ikke kvalm, og håper jeg slipper det:D.

Jeg er også med å treffes en gang etter uke 12:)

Kjekt å se aktivitet her! :) Mange fra fyllingsdalen :)

Eg kjenner eg er gravid. er 7 uker i morgen og i dag kastet eg opp på jobb. sykt kvalm, stoooore pupper og skikkelig oppblåst. ser ut som eg er 4 mnd på vei allerede. hehe..

Vi skal si det til kommende besteforeldre og tante og onkel i morgen. klarer ikke å vente.

Vurderer tidlig ultralyd i uke 8, men så usikker på om det går ann å høre noe så tidlig.. vil ikke kaste vekk 1000kr på ingenting.. :S

jeg vet egentlig ikke når jeg har termin.. har gått på pillen, så aner ikke når jeg har hatt eggløsning! skal ikke til legen før i slutten av mars, så må vel vente en stund før jeg finner det ut :S men har vel regnet meg frem til at det blir i slutten av oktober. :)

trives i bergen ja, har bodd her i 8 år nå :)

trettheten har jeg merket en god stund nå + OPPBLÅST mage! hehe...

Hei jenter:)

Da sniker jeg meg inn her.. Hører egentlig til i september klubben, men vet ikke om det er så mange fra bergen der. Føler meg iallefall litt alene:(

Jeg er 11+3 i dag. Har vært på ultralyd og det kan jeg virkelig anbefale:) Gikk til sentrumslegene og traff på Dr. Mortensen. Han var helt fantastisk:) Virkelig avslappende. Han forklarte og sjekket alt mulig. Det kostet 1050 kr, men synes det var verdt hver eneste kr. Er billigere om man er lenger på vei eller er student:)

Annonse

Da har jeg hatt min time hos sentrumslegene,og jeg fikk litt av et sjokk. Det viste seg nemlig at det ikke var en, men to små i min mage. Ja, jeg venter eneggende tvillinger :o. Det var veldig overaskende for meg, for verken jeg eller samboer min har tvillinger i familien. Dette blir spennende, men som han sa: dobbel lykke, dobbel risiko! Håper det går bra!! Tror ikke det har gått helt opp for meg ennå!!

Jeg fikk høre begge hjertene banke, FANTASTISK! Nå kan jeg ikke gå til sentrumslegene lenger, nå er jeg henvist til KK for videre oppfølging.

ojojoj, har dere noe kunnskap om tvillinger? Noen av dere som har tvillinger selv, eller i familien?

Annonse

Takk veldig spennende:)

Jeg er snart 2 mnd på vei, så er tidlig ennå, og mye kan skje. De blir våre første ja:)

Gynekologen kunne ikke se noen fostervegg mellom dem da, så de deler mest sannsynlig fostersekk, noe som innebærer en litt større risiko. Håper alt går bra!

Ble venninnen din tidlig sykemeldt? Han sa at jeg måtte regne med å bli sykemeldt i hele sommer. Jeg syntes dette hørtes voldsomt ut, og håper jeg klarer å arbeide så lenge som mulig. Men når man har kommet så og så langt så blir man visst sykemeldt uansett for å forebygge komplikasjoner tror jeg han sa.

Hei,

Eg er helt ny på siden her. Kikket litt rundt på siden og fant dette innlegget.

Eg er fra Bergen, har bodd i Arna nesten hele mitt liv, men bor på sotra nå. Er '87 modell. Så begynner å lure på om eg kanskje kjenner deg? :) hehe... Eg er nå i dag akkurat 5 uker på vei, så terminen er vel i slutten av oktober. Hadde sikkert vert kjekt å treffes og prate en gang etter uke 12. Da det er første gang, er det mange spørsmål som svirrer.

Ser dere har tatt eller har planer om tidlig UL. Vet ikke så mye om det, men høres ut som en kjekk opplevelse. Så lurer litt på om eg og ska gjøre det :)

Veldig spennende dette...

Velkommen :)

Ja, kanskje kjenner vi hverandre! :) Indre eller ytre arna ?

Var på ultralyd i dag. For en opplevelse!!! Tårene trilte når eg såg og hørte det lille hjertet som dunket!! <3 utrolig gøy!!

ja, vi må få til et treff :) Blir koselig å treffe andre på samme stadie :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...