Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, jeg aner ikke når man kan høre hjertet. Men sikkert like greit å vente litt, jeg er bare veldig utålmodig. hehe. Jeg skal privat, sentrumslegene. Hørt om dem? Holder til med togstasjonen. Har gått til gynokolog der i noen år. Jeg vil ikke gå til fastlege på svangerskapskontroller, så da blir det der. Det koster jo noen hundrelapper da, men jeg synes det er verdt det:) Jeg skal på ultralyd på onsdag, altså den 23.02. Da er jeg ca. 7+0.

Har du noen tanker om hvor du skal gå? :)

Annonse

Ja, jeg og har tenkt å gå til de :) de hadde studentrabatt på første så eg tenkte å benytte meg av den :) tar videreutdanning på deltid så :)

Ja, jeg har lyst å ta om ca en uke for det er leeeenge å vente til uke 11.. hehe..

I forhold til videre kontroller tror jeg at jeg går til jordmor. har fått 1 kontrol hos legen, men har god kontakt med legen så jeg tror det vil være bra :) Gleder meg!! :D

Heia! :-) har ikke termin i oktober, men i august. Tenkte bare å hilse på! 20 år fra arna og venter 1 mann, stemor til 2. :-) er i min 15de svangerskapsuke nå. Såg dere lurte litt på når hjertet begynner å slå. Mener jeg leste uke 5 :) har hatt 2 ultralyder allerede oppe på volvat. 1 var i uke 3 og en i uke 9, den hørte jeg hjertelyd på :) fantastisk! Håper eg får være med her litt selvom eg er litt tidligere ute :) og grattis med graviditeten jenter;)

jeg har flere venner med barn, men ingen som bor i bergen..:( Jeg er ikke opprinnelig fra fyllingsdalen nei, flyttet hit for et par mnd siden sammen med kjæresten :) ja, e nok best å holde det hemmelig en stund selvom det e syykt vanskelig! hehe..

kjenner dere dere gravide forresten? jeg syns ikke jeg merker noe som helst jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...