Gå til innhold

Noen som har blitt gravide ved inseminasjon?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

åh :) det blir en lykkedag! Da skal vi på tidlig ul og :) så krysser fingre for oss begge på gledens dag.

De på hausken sa og forresten at man blir lettere gravid etter en ins på egenhånd ( om d ikke hadde klaffet nå) fordi man har jo fått hormoner og av og til va d den dosen som skulle til. Dem mente det var mulig en forklaring på at vi klarte det selv denne gang! :)

Så spennende. jeg har også hatt inseminasjon - skal teste den 12. Har hatt hormonstimulering 3 ganger nå. Første gang fikk jeg for mange modne follikler, så dermed ble det for risky å inseminere, andre gang hadde jeg vel 3 eller 4, men ble ikke gravid. Nå skulle vi gå for IVF, men hadde bare tre modne follikler og dermed ble det inseminasjon. Er veldig spent, men tror egentlig ikke det har klaffet denne gangen heller. Vi får krysse fingrene ;-)

har dere hørt om efamol nattlysolje? jeg brukte også dette i to mnd før og bruker det ennå. skal hjelpe mot hormonell ubalanse. aner ikke om dette hjalp men lest litt og har litt troen på dette hjalp og. hormonplagene mine bedret seg litt etter litt ihvertfall :)

http://www.caredirect.no/efamol-efamol

masse lykke til! sender babystøv ¤ og gode tanker :)

Nei, det har jeg ikke hørt om.. det er vel verdt å prøve, hvis det ikke

har klaffet denne gangen.. jeg bruker bare bidronning gele for å

få bedre egg.. men er nok mye som kan hjelpe :)

Takk for tips :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...