Littlemama88<Juli10&Nov11> Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Bør jeg skjekke dette idag og hvor???
Littlemama88<Juli10&Nov11> Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #2 Skrevet 6. februar 2011 Har nok hatt en SA nå :-( Kommer ut mer blod og små klumper i tillegg, vondt i ryggen, magen og hjertet :-(
Gullis :) Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Huff, nå føler jeg med deg!! Har vært gjennom dette og det er så fælt. Er nesten værst når en ikke helt sikkert vet hvilken retning det går. Bor du i Oslo så du kan dra på legevakten?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Huffamei, føler virkelig med deg. Du bør nok få en undersøkelse i morgen for å se at alt kommer ut av seg selv slik at du ikke får noen infeksjoner. Føler du at det kommer masse blod bør du ta en tlf til legevakten å høre med dem. Har en ma i uke 14 bak meg, ikke noe kjekt i det hele tatt, men ble heldigvis gravid 3 mnd etterpå (2pp) og det resulterte i en skjønn gutt på 6,5 mnd. Masse lykke til. Trøsteklemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå