Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #1 Del Skrevet 6. februar 2011 Jag har precis funnit ut att jag är gravid. Fantastiskt fint det då jag vet att jag har funnit mannen i mitt liv och vill helst bara jubla men... Jag är livrädd, tog testen idag och har inte berättat för min kille ännu, han har ett barn sen tidigare och det har jag också. Vi har haft oskyddat sex en god stund av medicinska själ och nej, vi har inte varit försiktiga så vi vet ju att detta kunde ske. Vi har varit tillsammans i 7 mnd och allt är bra, ungarna våra älskar varandra och allt är lycka, men vad händer om det går galet igen? Hur berättar jag för honom? Jag behöver hjälp, tjejer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142876706-gravid-har-en-egen-en-bonus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
malingus Skrevet 16. februar 2011 #2 Del Skrevet 16. februar 2011 Hei du! Er vel litt i samme sits som du. Har et barn fra innan og traff en mann i Sverige som også har et barn. Jeg og min datter flyttet til dem i Sverige i sommras. Ting funker greit, vi elsker hverandre og barna kommer stort sett overens, de er vel som andre sösken (leker, bråkar, leker, bråkar). I höst ble jeg gravid da. Var planlagt, men vi hadde egentlig tenkt å vente litt til, og kanskje burde vi ha gjort det men... Er jo jätteglad nå og vi gleder oss veldig. Men jeg er jo såklart livredd for at ting skal gå galt igjen ja. Särlig i og med at veien hjem til Norge er ganske svår nå -med en eks i bilde og alt. Har bare tenkt at helt sikker kan jeg aldri bli, men jeg tror jeg har gode sjanser med min samboer. Han er et uderbart menneske som takler alle mine "nykker" på en fin måte og han er en flott pappa og styvpappa. Har du berättat nå eller? Hva behöver du hjelp med? Ikke sikker på hva jeg skal skrive... Er din samboer norsk eller svensk? Bor du permanent i Norge? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142876706-gravid-har-en-egen-en-bonus/#findComment-142917038 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #3 Del Skrevet 17. februar 2011 Heisann. Å da er jeg igang med å planlegge barn nr 3. Jeg har to i fra ett tidligere forhold, men forholdet tok slutt, og jeg har vært sammen med min samboer nå i bare 8 mnd, men vi jobber ilag og har kjent hverandre i snart 2 år. Jeg er ikke i tvil om at jeg vil gjøre alt for at forholdet vårt vil holde, og da han har ingen barn i fra tidligere forhold, er jeg klar over at han ønsker også en "egen" - og jeg vil gjerne ha barn i lag med han. Det er mange grunner til at vi ikke venter lenger før vi begynner å prøve nå - men jeg tror ikke at jeg noen gang kan bli mer sikker på hva jeg vil Men jeg har tenkt masse. Folk vil reagere med at vi har vært så kort tid sammen, at jeg har to barn i fra før - hvordan vil de reagere. De må bo 50/50 hos mor og far, mens den nye får bo ilag med oss hele tiden. Det er med skrekk blandet fryd at vi prøver nå - men jeg gleder meg og tror og håper at dette blir bra. Så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal svare deg jeg. Jeg tror at magefølelsen din vil si fra hvordan du forteller han. Å du sier at dere ikke har vært forsiktige, så da vet man jo hva som kan skje ønsker deg bare masse lykke til jeg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142876706-gravid-har-en-egen-en-bonus/#findComment-142919024 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå