Gå til innhold

Oktober baby...;) noen andre

Anbefalte innlegg

Har kjøpt barnets første klesplagg idag;) en liten body med lue og sokker som det står "born 2011" på. var så utroli søt!! Har også kjøpt meg "min svangerskapsdagbok" kjempebok for og bruke til og kunne minnes denne tiden senere. Ha en fortereffelig kveld videre jenter. Klem

Fortsetter under...

Annonse

Da hopper jeg også inn her:) Forløpig termin er 13. oktober.

Gav mannen min "skjokkbeskjeden" i morges, stakkars liten ble helt satt ut. Tror han synes dette er mer skummelt enn meg. Håper spiren sitter fast og at alt går bra!

Skrev meg på terminlisten 16.okt, men det er visst 15.okt som er korrekt. Veldig spennende, helt uvirkelig og har vansker med å forholde meg til det før jeg kan fortelle det til familie og venner.

5+1 i dag altså, og første legetime 30.mars. Bestemte meg for å utsette det lenge, er jo ikke så mye å gjøre om noe skulle gå galt heller. Så jeg er optimist og satser på at alt er vel!

Termin 15 okt... Hadde en MA i jula, og no sett spira på plass i gjen... :) Fikk aldri mensen i gjen...Denne gangen kommer det til å gå bra...<3

Mammaen min har bursdag den 15 okt...:) Åsså har vi vært sammen i 13 år den 16 okt... Kan bli spennede å se korsen dag det blir...:) Glede oss masse.

Vi blir å bo i Tromsø...

Termin 14 oktober :-) Tidlig UL 24.2 for å se om det er en eller to små hjerter som slår siden jeg er gravid på fryseforsøk og jeg fikk satt inn 2 embryo :-)

Spennende å herlig tid vi går i møte.

Har selv bursdag 9 okt

samboeren 22 okt

termin 14 okt

He he virkelig vår måned :-)

Annonse

Hei.

Tre tester kan vel ikke lyve, så her blir det oktober baby. Termin 29. ifølge kalkulatoren.. Ikke vært hos jordmor for er jo bare snaue 4 uker på vei.. Barn nr 4. Mannen er vel litt i sjokk enda, men det blir nok bra. Ble gravid på p-pilla så er vel ikke rart om man blir litt sjokka...

Hei hei :)

Jeg har termin 17.oktober. Kan ikke vente til å komme meg på ultralyd for å se om det virkelig er sant! - har vært igjennom 5 ivf forsøk før testen viste "gravid".

Så nå må vi bare nyte den store nyheten! :)

Kose dere alle i svangerskapet!

klem

slenger meg på denne jeg:):):) har i følge terminkalkulatoren tremin 18 oktober:)

så moro å se at vi er så mange som skal ha i løpet av den mnd:):):)

hurra for oktober mødrene:):)

noen her fra møretraktene eller???

Heisann:-) Så morsomt at det er så mange som har termin i oktober. Jeg har termin 11. oktober og skal på tidlig ultralyd på fredag, i Bodø på privat klinikk: "På vei". Håper alt står bra til og det er litt greit å sjekke. Har mistet en gang i uke 8 men har 4 friske barn, så dette blir nr. 5:-)

Ca termin 25. oktober :-)

Tok positiv test på 3 års dagen til meg og kjæresten min. Det ble gaven min til han. Han ble superglad!! Har en gutt på 2 år fra før. Dette har vi prøvd å få til i et halvt år.

Håper spiren sitter... :-)

Hei! Slenger meg på :) Har akkuratt fått positiv test så er ikke langt på vei ennå , bare rundt 3-4 uker.. Men klarer ikke helt å glede meg da jeg har mistet før i uke 10. Men håper på at det går bra nå. Foreløpig termin iflg kalkulatoren er 22.okt.Bor i Trondheim. :)

Jeg har også termin i oktober. Rundt 20. kan jeg tro. Har akkurat sluttet på pillen, så er litt usikker på syklusen min. Kjente i alle fall når jeg hadde eggløsning, så lille frø satt på første forsøk. Vi føler oss veldig priviligerte for at det gikk så fort :o)

Hei!

Satt og leste ang oktober barn og kom til din, da det plutselig slår meg at du og je har samme termin ( i følge terminkalkulatoren) samme følelse av at dette er feil og vi har begge svangerskapskontroll den 23 feb. hehe. Det var litt rart å lese.

Uansett vil je ønske dere alle lykke til, og et fint svangerskap!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...