Gå til innhold

Oktober baby...;) noen andre

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Jeg skal ha termin 12 oktober. Gleder meg veldig... Nyter svangerskaps tiden... Og prøver og ikke tenke så mye på faren for og miste i denne perioden... Dette er virkelig en flott tid.. Hadde vært artig og kunne følge hverandre om det er flere som har termin denne måneden;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142876703-oktober-baby-noen-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott... Får ta meg en tur inn dit da også.. Gratulere med spiren i magen da...;) så flott tankegang du har... Tror den positiviteten er med på å sørge for ett bra og flott svangerskap;) lykke til videre da.. Har du bestilt noen ultralyd?

:D Takk i lige måte :):)

Ja, jeg leste nettopp at det er 89, noe % sjanse for at det går bra de første 5-7 ukene. Jeg er en av de 89% :D

Nei, men jeg har hørt med noen som tilbyr det. og vi skal nok bestille, men litt usikker på hvor tidlig vi skal ta det :)

skal du?

Hvor er du fra forressten? :D Bergen her. Leter etter noen i området! hehe.. :D

Heisann. Venter også et nytt barn i oktober. Har termin mellom 12-16 okt. Hadde litt forsinka el tror jeg da det var første ordentlige mens etter fødsel.. Skal på tidlig ul 23 febr. pga jeg har en sen ma bak meg før jeg fikk det siste barnet mitt i tillegg til at jeg har operert litt av livmorhalsen. Blir derfor nøye fulgt opp. Satser på at alt er flott og at jeg får se et bankende hjerte denne gangen også!

Har 2 barn på snart 14 og 17 år fra før og en liten gutt på 6,5 mnd med min nye mann. Er forresten fra Aust-Agder.

Lykke til alle sammen, blir gøy å følge hverandre.

Jeg har tidlig ultraly 22 februar... Gleder meg veldig... håper også veldig på og se ett bankende hjerte.. Og jeg håper vi alle er en av de 89 %...;) Jeg holder til i nordland... ganske kalt her for tiden...!! Men jeg stor koser meg... Å kjenner etter på alt som skjer imagen...;) lykke til jenter!!

Annonse

Hei hei :) jeg har også termin 12. oktober ! Jeg SKAL også være i de 89%, har mista en gang tidligere i uke 10, og det holder ! Vi har et lite gull på to år fra før, så vi håper på komplett familielykke nå når det kommer et lillesøsken ! Selv har jeg vært bekymret, helt til lille kunne fortelle at mamma hadde baby i magen, liiiiten baby - jentebaby! Vet ikke hvorfor, men jeg ble så beroliget da lille sa det - vi har på ingen måte snakket om baby, eller fortalt at jeg er gravid, så det kom helt ut av det blå :) og med stor vekt på at det var en liiiten baby, vanligvis er det bare baby i magen hvis noen er gravide, men denne babyen er liten altså... Så nå har roen senket seg litt, og gleden vokser for hver dag! 5 uker i morgen, hver dag er et skritt nærmere :) gøy at vi er flere, skal bli spennende å følge alle sammen mot den store dagen, håper vi alle når den :)

Hei på dere,damer!

Jeg skal også ha oktoberbaby (får vi håpe..!)

Hadde en exu i høst etter å ha prøvd i halvannet år. Måtte fjerne den ene egglederen, og det er visstnok en større sjanse for at det kan skje igjen...

Er bare akkurat rundt 4 uker på vei, så det er veldig tidlig enda.

Plager meg litt at streken på testene mine ikke har blitt noe særlig sterkere på fem dager, men velger å tro på det positive inntil det motsatte er bevist.

Får komme inn på Ullevål tidlig på ul,for å se at graviditeten sitter i livmoren og ikke utenfor.

Men de kan ikke se noe som helst før HCG er på rundt 3000, så jeg må bare smøre meg med tålmodighet og håpe at det ikke kommer hverken blødninger eller smerter! Kjenner jeg er drittredd, men har bestemt meg for å nyte graviditeten som best jeg kan uansett! Det er jo større sjanse for at det faktisk går bra enn at det ikke gjør det!!!

Hurra for Oktobermammaene!!!

Annonse

Hei :) Å, som vi gleder oss alle sammen ;)

Jeg har termin 2. oktober etter kalkulatoren her inne. Mistenker at jeg kanskje er litt lengre på vei enn kalkulatoren tror, men det vil vel tiden vise. Skal på første svangerskapskontroll den 23. februar, skal gå hos gynekologen min, og får forhåpentligvis se et bankende hjerte da, får u.l på hver kontroll om jeg vil ha det :)

Lykke til alle :)

Jeg har termin ca 10. oktober jeg også. Hadde som noen andre her SA i høst og har prøvd i noen måneder, før den endelig satt igjen. Nå håper jeg den sitter veldig godt så familielykken med tre småengler i huset kan bli perfekt til høsten.

Utrolig glad, men samtidig litt urolig for at noe skal gå galt igjen. Fikk beskjed på sykehuset om å komme til tidlig UL ved neste graviditet siden jeg har mistet, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Skal fastlegen bestille time, eller ringer jeg bare selv? Er 5 uker på vei nå, så burde jo ha UL om 2-3 uker tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...