Gå til innhold

kan noen hjelpe meg med å få tak i en reflex hel fôret regndress i str 98?

Anbefalte innlegg

Gjest amandine

Om noen har en pent brukt å selge meg eller om dere vet om en butikk som fremdeles har dem? Til en gutt på drøyt 2 år hvis mamma blir helt fortvilet uten dressen... Jeg var så sikker på at vi hadde en i rett str på loftet, men den har jeg nok gitt bort.. Og nå står vi der, og finner ikke igjen i butikkene før til høsten.. Kan kanskje til nød gå med en str 92, også...

Fortsetter under...

Gjest amandine

Jeg er kanskje sær, men jeg kvier meg litt for å kleguttungen i rosa.. Ellers er den hele regndressen med fôr fantastisk til en guttunge som går i friluftsbhg og sklir ned alle bakker på rumpa. Her er det nemlig ikke snø men mye gjørme, og med hel dress slipper vi all driten under jakka og helt opp i nakken;-) Hi hi og sikkert derfor de hele dressene blir fort utsolgt...

Ja, jeg skjønner det veldig godt. Men hvis du tar av hetta, så er den jo nesten bare brun. Også kan du supplere med tilbehør i guttefarger og dødningehoder el noe? Hehe.. ;-)

Men takk for tips. Da vet jeg hva jeg skal kjøpe til høsten. Vi er veldig fornøyd med Troll hel regndress, men den blir kanskje litt for varm, vår og høst?

To alternativ, kanskje?

http://www.kidscomfort.no/art-8.asp?id=246&iPageID=15

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products.aspx?Catalog=cat_23&ProductID=290592(SparBase)

Annonse

Gjest amandine

Takk skal du ha! Visste ikke det var flere som laget dem engang, har alltid hatt reflex.. Det var de som hadde dem først for mange år siden da våre store begynte å bruke. Ligger en spar kjøp rett i nærheten her, kanskje jeg skulle ta meg en tur.

Kids Comfort er kjempebra kvalitet på. Har hatt et par regnsett derfra. anbefales !

Spar kjøp sitt er derimot veldig tynt og virker lite slitesterkt, men har ikke prøvd det ut i real life da.

Gjest amandine

Jeg trenger dessverre med en gang. Må ta meg en runde så fort jeg ikke har syke barn i huset(kan vel bli en stund til riktignok). Vanlig vintyerdress er ikke vanntett nok og regntøy er for kaldt eller blir for stappa med mye under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...