J -76 Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Gutten vår kom 5 uker før termin, litt av et sjokk for oss alle. Det har vært noen tøffe dager, han har vært vanskelig å mate og mye slapp. Veldig uvant da min første fødte var fullbåren og stor, uvant. Nå går dagene i å bearbeide alt vi har vært igjennom og det jobbes iherdig med vektoppgang. Flere med nyfødte her? Klemmer J
Skaubinna Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Hei j-76!!! Velkommen over på andre siden:-) Og gratulerer så mye med den lille gutten din! Leit å høre at starten ikke har vært helt optimal, håper det går seg mer og mer til for dere og at du har kommet deg etter ks. Klem
J -76 Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2011 Skaubinna!!!!!!!!!!!!!! Så koselig :-D Hvordan er det med deg? Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Velkommen inn hit vennen! Og gratulerer nok en gang. Godt å være ferdig tenker jeg. Har en fot på hver plass nå, en her og en på 1-tri hehe. Vi snk med. Kos deg masse med gutten din, det går så alt for fort. Stooor klem.
AO3 Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Oj, er du her allerede! Gratulerer med gutten! Vår gutt er nesten tre uker gammel allerede, ting går litt i ett her... Hvorfor kom han såpass tidlig?
Skaubinna Skrevet 6. februar 2011 #7 Skrevet 6. februar 2011 Ja kjempekoselig å følge hverandre videre!! :-) Om du leser innlegget mitt om high need babies, så får du et lite glimt inn i hverdagen min;-) Neida....alt i alt så har vi det bra. Er bare slitne og trøtte og bittelitt frustrerte. Men vi har fått verdens vakreste lille babyjente som vi er såååå stolte av. Jeg kom meg gjennom fødselen som jeg hadde sterk angst for og jeg begynner selv å komme meg fysisk etter fødsel og graviditet. Bare vesla begynner å sove litt nå så tenkte jeg å sette i gang med pilates'en min igjen.....det trengs ;-) Med deg da? Hvor gammel er gutten din? Går det greit med deg? Var kanskje rimelig tøft for deg, psykisk, å få et ks så lenge før tiden, og det er kanskje ikke bare bare med en liten en født for tidlig? Håper vi kan følges her inne dann og vann:-) Klem fra meg
J -76 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 7. februar 2011 Katta: Det er så gøy at du er gravid igjen, heier på deg! Jeg kommer til å henge litt inne på gravide slitere tråden vår også, koselig å holde kontakten :-) meg80 Okt08gutt + Jan11Gutt: Det er ingen som har svar på hvorfor lillegutt kom før tiden, men det var min kropp som satte det hele igang ved at vannet gikk. De ville ikke avvente pga fare for infeksjon, samt at jeg skulle ha KS. Skaubinna: Leste innlegget ditt om high need babies og sender deg en god KLEM, høres ut som dere har hatt det litt tøft. Vår førstefødte var veldig lik, hun sovnet kun etter vugging og hang i puppen 24 timer i døgnet, det gikk seg imidlertid til rundt 3 måneders alder etter at jeg begynte med tydeligere rutiner omkring spising og soving. Håper det retter seg for dere etterhvert. Gutten min er nå 9 dager, og ja det har vært tøft å få en prematur. Han strever med spising og er slapp. Her følger vi en 3 timers timeplan med mating, og det jobbes iherdig for vektøkning. Vi må til kontroll på sykehuset annenhver dag for å følge vekt samt måle gulsot, ganske slitsomt egentlig.....Gleder meg til han er mer stabil. Koselig at du er her inne :-D
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 7. februar 2011 #9 Skrevet 7. februar 2011 Gratulerer her inne også jeg :-) Så koselig at "gamle kjente (slitere)" dukker opp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå