Gå til innhold

Leggetid og naptid, dere som la ungene deres sent og deretter

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynte å legge de tidligere til dere har fått en leggetid dere er fornøyd med, jeg lurer på et par små saker i den forbindelse.

min datter på straks 5 måneder legger seg når jeg gjør det, alt fra 22 til 23 av den enkle grunn at hun våkner i senga vår og finner meg ikke eller hører meg ikke så blir det hylskrik...meen vis jeg legger meg med henne og hun våkner en til fem ganger på en time og finner meg så faller hun til ro og sover videre...(hun slenger frem en hånd å kjenner etter meg i mørket..vis hun finner en pupp el min hånd sovner hun, vis ikke så blir det skrik og det tar 10 år å roe henne ned igjen, hennes trygghetsgreie=)

men i det siste er hun så veldig trøtt kl 20 -21 tiden...vanligvis da har jeg latt henne ta en nap på en halvtime, når hun våkner steller jeg meg på badet så tar jeg hennes stell også legger vi oss sammen og sover(hun våkner 3-4 ganger på natta for mat også sovner hun igjen) til klokka blir 0900.....

med dette ser jeg at hun våkner 0900 uansett når hun sover, så da tenkte jeg å begynne å legge henne tidligere, som rundt 20 el 21 vi har rutine med sang pysj amming osv før legging og hun er oppe maks 2,5 timer før hun er kjempetrøtt....hva synes dere damer som kan dette, hvordan bør jeg gå frem og vil hun våkne tidligere enn 0900 vis hun blir lagt tidligere enn kl 22-23?

jeg er alene med henne så hver gang hun våkner er det kun mams som må roe henne igjen, savner så fælt en time el to på kvelden med et blad el en bok, hehe mor er sliiiten =)

setter umåtelig stor pris på svar damer=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger babyen min kl 19 og han sover ca til 08-09 dagen etter.. Selvsagt med amming i mellom :) Jeg samsover med han, men han sovner som regel i sin egen seng om kvelden :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...