Gå til innhold

Kan mini i magen knekke ribbebeinet mitt tvert av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå lurer jeg seriøst her, altså. Hun har hatt solid spenntak i nederste ribbebeinet mitt på høyre side i over en uke nå. Det ER så vondt! Er virkelig begynt å bli bekymret for at beinet skal gi etter. Det må jo stå i spenn hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at det er mulig at de kan gi mor en brist i ribbeinet eller at det kan knekke. Men har aldri hørt at noen har opplevd det...Jeg tenker at det er max uflaks om det skjer:)

Skrevet

Min søster forårsaket brist i ett par av min mors ribbein, så det er ihvertfall mulig. Men å faktisk knekke det, det vet jeg ikke. Håper mini skifter stilling eller roer seg snart da =)

Skrevet

jeg kjenner en som fikk knekt ribbeinet, så det går :)

stakkars deg, er veldig vondt med smerter i ribbeina!!

klem

Skrevet

Jeg har selv hatt noen brist i ribbeinene i løpet av svangerskapet, men at de knekker rett av har jeg ingen erfaring med ;) Men husker selv at dette gjorde forferdelig vondt, nesten sånn at det føltes som om noe var knekkt der inne :P Dette leger seg av seg selv, så prøv å holde motet oppe tross smerten! Blir det for ille så ta kontakt med legen din eller jordmor. Skjønner bekymringen din :)

Skrevet

Uff, jeg som har tenkt at det gjør veldig vondt, men har beroliget meg med at han umulig kan knekke et ribbein...

Har ikke skjedd enda altså, men det har fått utstå.

Skrevet

Vet heller ikke om de kan knekke det rett av, men jeg går nå med brist i et ribbein pga baby i magen. Har ligget og presset opp på høyre side konstant i 3 mnd nå og det er veldig vondt. Klarte ikke sitte eller ligge eller noen ting nesten. Vanskelig å finne en behagelig stilling.

Skrevet

jeg brakk ribbeinet av helt andre årsaker i fjor høst. Og for å si det sånn, ja, det gjør vondt. Men ikke mye vondere enn når bebisen i magen ligger og trykker på det hele tida. Jeg sleit big time med det i forrige svangerskap, og det var vondere og mer plagsomt enn brudd i ribbeinet. Jeg trodde forsåvidt at det var brist/brudd ved forrige sv.skap, men iogmed det gikk over da mini var ute så var det nok ikke det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...