Mamma`n til A Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Hei og hopp igjen. I går tok jeg en gravi test fra rimlige tester. Kom opp en svaaaak rosa strek etter 4-5 minutter. Tok to til av samme merke, hvorav begge viste en svaaak strek etter ca 20-30 min.Tok så en RFSU test, blank. tok en ny RFSU test og en billigtest i dag tidlig, begge viste en svaaaak strek igjen, etter tidsfristen. Vet jeg ikke skal lese av etter så lang tid, men HVORFOR blir så og si alle "positive" etter en stund? Andre som har opplevd det? Har lagt ut bilde, men ser strekene bedre i virkligheten. Kan skimte en svaaak rosafarge og ikke grått eller "spøkelsesstreker" som jeg har hørt om. Blir glad om noen kan svare en forvirret prøver. =) http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/590613/offset/0
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Alle de gangene jeg har hatt svake tester og at de har blitt pos etter tidsfristen har jeg vært gravid. Ser det er strek på alle sammen, så lenge de er litt rosafarget ville jeg tro du var gravid. Fikk en slik test for 14 dgr siden, men var negative de neste 8 dagene før testene ble positive igjen, og da sterkere for hver dag. Nå er testene positive (sterkt bare etter 2 sek i urinen) og er snart 5 uker på vei. Lykke til. Klem
Mamma`n til A Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2011 Ikke helt sikker, da syklusene mine har variert med 26-34 dager, men tror jeg hadde EL mellom 25 og 27. Januar. (Bruker ikke el-test eller temping, men kjenner el-vondt noen dager) Så tipper at IKM er mellom tirsdag og torsdag Blir jo små- sprø av disse testene som slår ut etter fristen. Jeg har tatt noen dusin med tester oppigjennom, men aldri opplevd dette. (Det skal sies at dette er første PP jeg bruker RFSU testene og de fra rimelige tester.no. Litt rart at 5 stk slår ut sånn. Tok de to i dag tidlig på morgenurin, kl. 07.30. Men det skal sies at jeg drakk myyye vann før jeg la meg og gikk på do kl. 03.30 i natt. Kanskje urinen var tynnet ut. *spekulere seg gal*
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Ta en ny test i morgen tidlig. Mine tester blir ikke sterke før ca ikm dagen. Jeg tror du er gravid. Lykke til.
Mamma`n til A Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2011 Takk! Spennende så det holder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå