Nr-2-i-magen Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Jeg har igrunnen hatt fint med overskudd hele tiden, men igår begynte det å dabbe. Og idag virker det som jeg sikkelig har gått på veggen. NÅ forstår jeg hva flere av dere andre mener når dere skriver at dere er slitne. Gi meg energi...vil bruke dagen til noe, ikke bare sove Angst om fødselen skulle ha startet idag da, orker ikke tanken på å presse!
LykkeligmedBabY Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Hvor langt er du påvei? jeg er i uke 31, og er forferdelig trett hele tiden. Det er ingenting galt med meg, er bare gravid hehe. Har tatt stoffskifte, blodprosent etc og alt er fint Jeg må bare lytte til kroppen, selv om det er slitsomt å være så trett og sliten hele tida hehe.
Nr-2-i-magen Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2011 Jeg er i uke 37 nå. Er nok ikke noe som er galt med blodprosent eller noe slikt. Har lavt stoffskifte, men den var nå helt fin for to uker siden. Jeg bør nok legge meg ned å sove itilfelle noe starter...men er så kjedelig å sove. Også har jeg så ufattelig lyst på MAT....masse MAT. Men så har jeg svangerskapsdiabetes og da kan jeg ikke bare hugge innpå heller
Mama88 Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Sov når du er trøtt du, da er du uthvilt om det skulle skje noe Jeg har enkelte dager der jeg er skikkelig på bånn, bare ligger på sofaen og ikke er i noe særlig form. Mens andre dager igjen får jeg gjort masse masse her hjemme, til og med får gått meg turer Er ikke lenge igjen da, så håper jeg får noen fine dager før jeg skal føde, er 39+3 Mitt beste tips er rett og slett å sove når du er trøtt, det har jeg lært meg etter noen uker med lite søvn fordi jeg ville vente til natta...
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Har også en sånn dag med lite energi idag. Har sovit ganske godt de to siste nettene, så har ikke følt behov for å sove på dagtid. Men jammen sovnet jeg her i sta. Sov tilsammen 2 timer og trur kanskje jeg får litt mere energi om jeg går en liten tur ut nå. Facebook og barnimagen.com tapper en for energi trur jeg!
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Merker godt at jeg er i siste trimester nå ja.. var utrolig sliten og greide ikke å rikke kroppen om morningen i første trimester. Jeg går på skolen og jobber hver dag, kjenner nå etter denne helgen at jeg må lytte til kroppen i ukedagene, for er helt kjørt i helgene. Men ja, det er utrolig kjedelig å sitte hjemme dagen laaang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå