Gå til innhold

Er i gang med prøving!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten litt småskummelt, men veldig spennende å være i gang med prøvinga! Jeg har aldri vært gravid før og dette er første gang jeg (og sambo) prøver på å bli gravide! Ifølge en terminkalkulator (som jeg ikke stoler blindt på) var det store sjanser for unnfangelse i går, så da var det bare å sette i gang!:) Nå blir det spenennde å se om det skjer noe:) Noen andre som prøver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en spennende tid foran dere nå.. :) Vi prøver på barn nr 2. Har ei jente på 18 måneder... Fikk positiv el test i dag, så da må vi bare sette i gang... :) Hadde en tidlig sa i forje måned, så håper jeg blir gravid igjen denne måneden...

Skrevet

Ja, det skal bli utrolig spennende å se om det skjer noe!;) Vi er veldig forberedte på at det kan trekke lenge ut i tid, men enn så lenge venter vi spent på at spiren har satt seg!

Skrevet

Jeg har vært prøver i 8 måneder :) og venter spent på IKM nå som er 18 Februar! EL var i går :)

Skrevet

Velkommen skal du være ihvertfall! Lykke til med prøvingen. Håper at det klaffer så fort som mulig for dere.

Skrevet

Ja, det blir veldig spennende! Får se om tanta uteblir når hun pleier å dukke opp rundt den 22. da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...