Fashionista Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Nesten litt småskummelt, men veldig spennende å være i gang med prøvinga! Jeg har aldri vært gravid før og dette er første gang jeg (og sambo) prøver på å bli gravide! Ifølge en terminkalkulator (som jeg ikke stoler blindt på) var det store sjanser for unnfangelse i går, så da var det bare å sette i gang! Nå blir det spenennde å se om det skjer noe:) Noen andre som prøver?
rose 85 Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 Er en spennende tid foran dere nå.. Vi prøver på barn nr 2. Har ei jente på 18 måneder... Fikk positiv el test i dag, så da må vi bare sette i gang... Hadde en tidlig sa i forje måned, så håper jeg blir gravid igjen denne måneden...
Fashionista Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2011 Ja, det skal bli utrolig spennende å se om det skjer noe! Vi er veldig forberedte på at det kan trekke lenge ut i tid, men enn så lenge venter vi spent på at spiren har satt seg!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Jeg har vært prøver i 8 måneder og venter spent på IKM nå som er 18 Februar! EL var i går
Gjest Skrevet 7. februar 2011 #5 Skrevet 7. februar 2011 Velkommen skal du være ihvertfall! Lykke til med prøvingen. Håper at det klaffer så fort som mulig for dere.
Fashionista Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2011 Ja, det blir veldig spennende! Får se om tanta uteblir når hun pleier å dukke opp rundt den 22. da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå