mariabee Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 For fire dager siden startet plutselig dette å skje. Helt fantastisk!! Blir jo så vidt en tidlig morgenmating i fem-seks tiden før hun sovner igjen til ni hal ti. BANK I BORDET!
kinaputten Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 så herlig for dere ingen ting kan slå en god natts søvn når man er småbarnsforeldre. Jeg drømmer om neste ferie som skal være en sove ferie
Novadona Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Samme skjedde med oss da mini var 2 mnd og 27 dager!! Etter et langt middagsbesøk av onkel, hans tre barn og frue. Tipper gullet ble kjempestimulert og utslitt og da vi la han 07.30 så våknet han aldri igjen!! Jo, altså om morgnene dah...
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Thihi, den slår jeg lett Lillegull sover fra 1830 til 0830 uten oppvåkninger Han er 4 mnd nå men gjort det siden han var ca 2 mnd. Vi er heldige, BANK KJEMPE HARDT I BORDET!
mariabee Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2011 ja bank hardt i bordet :) må være veldig godt! synes vi her heldige som får mer enn fire timer sammenhengende søvn jeg altså.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå