snart35 Skrevet 6. februar 2011 #1 Del Skrevet 6. februar 2011 UL to siste uker viser at gutten fortsatt ligger i seteleie. Er det noen som har erfaring med at barnet har snudd seg til hodeleie senere enn dette? Pga ett tidligere keisersnitt for 7 år siden vil ikke sykehuset foreta ytre vendingsforsøk pga revningsfaren. Nye retningslinjer tilsier at de ikke har lov til dette, sier fødselslegen. Noen som har vært borti dette? Det var et planlagt kS uten komplikasjoner. De vil heller ikke at jeg skal ha setefødsel av samme grunn. Kan det virkelig stemme at alle med tidligere KS nå blir "nektet" vaginal setefødsel? Mange spørsmål her, men føler den informasjonen jeg har fått fører til motsatt problem av det mange av dere andre sliter med.........ser jo ut til at det er en del her på forumet som blir nektet ks ved seteleie, og det må jo være helt forferdelig! Men jeg reagerer på at vi blir behandlet så ulikt på de ulike sykehusene i Norge, det føles ikke særlig betryggende............ Ville sikkert valgt keisersnitt uansestt med seteleie, men reagerer som sagt på at jeg blir pålagt keisersnitt og andre blir pålagt vaginal fødsel...skjønner at det kan ha noe med ulik beredskap og kompetanse på sykehusene, men allikevel.... Takk for at du leste hele det laaaaaange inlegget:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142876167-365-i-dag-kan-han-fortsatt-snu-seg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå