Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg var på UL på tir og hadde litt tynne slimhinner. Ble derfor satt på dobbel dose Progynova. På neste UL (fre), var slimhinnene fine, men da hadde jeg utviklet en folikkel og måtte avbryte forsøket.

Betyr det at jeg nå produserer et egg de nærmeste dagene, eller har jeg hatt eggløsning? Blir litt forvirret av dette. :)

Og siste spørsmål; når kan jeg forvente mensen?

På forhånd, tusen takk for svar. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142875990-avbrutt-frysefors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Dette har jeg også opplevd 2 ganger. Veldig kjedelig!

Du vil få vanlig el ja. Jeg fikk mens som normalt den ene gangen, men den andre endte jeg på 35 dager syklus. Hadde 27-30 vanligvis.

Be om å begynne rett på dobbel dose Progynova nest gang.

Lykke til videre!

Jeg hadde også en follikel da jeg skulle ha fryseforsøk i november. Holder til på en klinikk i Danmark(CFC) der de er langt fremme på forskningssiden og veldig anerkjent ute i verden, og de sier at det har ingeting å si om det er en follikel der. Jeg spurte dem selv siden jeg hadde en og hadde sett her inne at andre måtte avbryte. Synes det er merkelig at de gjør det her da! Nå overlevde ikke egget, så det ble ikke innsett. Jeg fikk mensen som normalt.

Takk for gode svar.

Ja, underlig at det er så forskjellig praksis. Liker på en måte at kroppen overstyrer det unaturlige, selv om det ikke akkurat hjelper meg nå.

Kjenner at det lugger i siden, så det er vel eggløsningen som slår seg løs.

Går for dobbel dose medisiner neste gang.

Hei!

Jeg fikk eggløsning fire dager etter at jeg slutta med progynova, og mensen 12-13 dager etter det igjen tror jeg. Men det er nok litt forskjellig fra person til person, og kanskje fra syklus til syklus?

Lykke til med neste forsøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...