Gå til innhold

Lite spark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga mammas sykehusopphold er jeg ikke hjemme, syntes det har vært veldig redusert aktivitet siden igår ettermiddag til nå. Merket meg det igår, men siden han pleier å sparke endel på natta tenkte jeg at det kommer da. Men det gjorde det ikke. Kjenner han nå og da, men det er mest "glidende bevegelser" og ikke harde spark. Hva gjør jeg nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan desverre ikke gi deg et godt svar, men jeg tror jeg ville prøvd nærmeste sykehus. Lykke til!

Skrevet

ja, jeg kan jo ringe å høre, men trodde man måtte dit man "hørte til", men kan jo sjekke det ut. Takk for svar

Skrevet

Det skader jo ikke å ta en telefon i all tilfelle. Heller en telefon for mye enn en for lite. Det kan jo hende at babyen er litt påvirket av det stresset du dessverre nå opplever og at det er derfor han er litt roligere akkurat nå. Men kontakt sykehuset i nærheten og så tar de sikkert en sjekk. Forklar situasjonen du er i.

Lykke til!

Skrevet

Skader ikke å ringe. De kan kanskje fortelle deg hva du skal gjøre hvis de ikke kan hjelpe deg.

Skrevet

Skal på sykehuset etterpå, kan høre med de der. Drakk ett glass brus til frokots (nam ) han våknet litt da. Kanskje alt er bra, håper det. Ta en tlf/besøk jeg

Skrevet

Bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Lykke til og håper at alt står bra til med den lille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...