Gå til innhold

Er det mange her inne som har fått førerkort som høygravide? Hvordan gikk det?

Anbefalte innlegg

Jeg vil ta førerkort til våren, men føler jeg blir engstelig når jeg skal kjøre bil som gravid. Jeg føler hele tiden at jeg må passe på meg selv ekstra og beskytte babyen i magen. Når man kjører bil kommer det opp mange vanskelige situasjoner og jeg får panikk.

Av den grunn tror jeg ikke jeg klarer å ta lappen.

Hvordan gikk det med dere høygravide som skulle ta lappen? hvor langt på vei var dere og var instruktøren ekstra snill pga svangerskap?

Takker for alle svar:)

Fortsetter under...

Eneste "spesialbehandlingen" jeg fikk, var at jeg ikke ble med til Sverige på langkjøring. Jeg fikk like lang tid på langkjøring som de andre, men jeg slapp å bli med på deres langkjøring og.

Ellers tror jeg ikke jeg ble behandlet noe spesielt, måtte jo lære meg det samme som andre lærer seg.

Kjørte opp og sto 13.mars, fødte 26.april.

har to venninder som har tatt lappen mens de var gravide. det gikk helt fint!!!! de var begge høygravide under oppkjøring! stå på!! dette får du til:)

finn deg en sympatisk førerlærer.

Takk for tilbakemld.

Tror nok det er avhengig av formen min, hvor mye jeg orker og gidder. Føler også at jeg er extra engstelig og bekymret for alt når jeg er gravid:P

HI

jeg hadde oppkjøring akkurat 40 dager før ungen kom og det gikk veldig fint. tror ikke de behandler gravide noe anderledes med mindre de gravide er bekymret selv.

når du er blitt vant til å kjøre er det ikke sånn at man får panikk hvert 3 minutt, hehe, da vet man at man kan kjøre og at d svært skjeldent at d oppstår situasjoner der man får sikkelig panikk

d går nok bra! lykke til :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...