Gå til innhold

Brunlig utflod i 7 uke, normalt???

Anbefalte innlegg

Har fått litt brun utflod idag etter en litt slitsom dag på shopping. Fikk ikke i meg noe særlig mat eller drikke på dagen heller, bare vondt i hodet og veldig sliten. Kan det kanskje ha noe å si eller kan det være noe annet skummelt ? Har noen andre opplevd lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142875460-brunlig-utflod-i-7-uke-normalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det er ikke uvanlig at man kan ha blødning eller brunlig utflod i starten uten at det er noe skummelt - etter hva jeg har forstått! :)

Jeg hadde en blødning med påfølgende brunlig utflod i 3 dager, og det gikk bra. Ü Dette var i dagene fra jeg var 8+4 til 9 uker på vei.

Og jeg var faktisk på shopping tidligere på den dagen det skjedde - uten at jeg kan si at det er noen sammenheng... :)

Så kan jo si det er lignende din opplevelse. Tror helt sikkert det går bra!

Vil ikke skremme deg, men av egen erfaring så ble det MA på meg da dette begynte. Brun utflod HVER DAG, og senere frisk blod.

Men hadde også litt vondt i magen.

Om dette fortsetter så bør du få det undersøkt! Men er helt normalt i små mengder en gang iblant.

Men jeg hadde det daglig og ante uråd. Ble sendt hit og dit, tok prøver. Viste seg til slutt at fosteret lå utenfor livmoren. Måtte fjerne det.

Dette skjedde i nov-10.

Er gravid på nytt og har tro på at det går bra denne gangen=)

takk for svar ~ * lille Robin i magen * ~ har litt vondt i magen ja og ryggen også. Har begynt å bli rødere og rødere, dyp rød farge faktisk. Tror ikke dette er positivt jeg :( skal se om dette fortsetter eller avtar helt. Hvor skal jeg eventuelt dra for å få skjekket dette opp, fastlegen er opptatt heleee tiden, skal egentilig ha time hos henne den 28 feb for første kontroll.

Annonse

Huff, ikke for å skremme deg, men det var akkurat slik jeg oppdaget min ma i uke 14 for 1,5 år siden. Det var blanding av brunt og friskt blod+ murring i mage og rygg. Du bør kontakte lege og få time til ul for å sjekke om fosteret lever og hvis ikke om det kommer ut av seg selv. Jeg måtte operere. Krysser fingre for at det går riktig vei. Stooor trøsteklem.

Hei,

jeg hadde en MA i høst, og da begynte det med brunlig utflod, som det kom mer og mer av. Siden jeg ikke orket å gå og lure og vente og se, bestilte jeg privat UL og fikk da konstatert MA (var da i uke 11, men fosteret kun i uke 7, og ingen hjerteaktivitet). For min del endte det med utskrapning på sykehuset da piller ikke fikk ting i gang.

Jeg håper jo at det ikke er MA/SA du har, og det sies at mange blør litt i svangerskapet uten at det er noe farlig, men hvis jeg var deg ville jeg forsøkt å få bestilt time til privat UL hvis det finnes noe slikt i nærheten av deg (og du har råd til det, selvsagt). Evt. kan du ringe legekontoret og høre om det er mulig å få rekvisisjon til UL, noen leger er greiere enn andre sånn.

Jeg ble heldigvis gravid igjen med en gang (måtte vente en mens, sa legen, men på neste slo jeg til), så hvis det er en MA/SA du har, kan du i hvert fall trøste deg med at det vanligvis går veldig fort å bli gravid igjen.

Jeg krysser fingrene for deg, og håper alt går bra. Det er ikke moro å gå sånn og lure og vente, spesielt ikke når du i tillegg er full av hormoner og følelser... :(

Åååå så trist... Føler med deg! Vanskelig å sette seg helt inn i hvordan du har det nå, men kjenner inni meg at det må være veldig vondt! Håper du har noen gode mennesker rundt deg som du kan snakke med!

Ønsker dere masse lykke til videre, og håper på at du snart er tilbake!

Klem klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...